Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Онлайн рекламата у нас с 20% ръст за година
65% от бюджетите за дигитална реклама в България са били насочени към двата големи сайта, които привличат вниманието на българската публика - търсачката Google и социалната мрежа Facebook. 35% от бюджетите се държат от местни онлайн медии.
Това е една от статистиките, огласени на шестото издание на Националния форум на дигиталната индустрия в България. Данните са от традиционното проучване AdEx 2015. Според него нетният обем на рекламата, който включва и данни за бюджетите за Google и Facebook, е бил близо 62 млн. лева, което значи ръст от над 20% на годишна база.
IAB Forum тази година се проведе под наслов "Digital Run" и събра над 300 души, които имат отношение към дигиталния бизнес и развитието му в страната - представители на медии, агенции и рекламодатели.
Най-сериозен ръст има при видео рекламата - за 2015 г. приходите са били близо 4.7 мнл. лева, сравнени с 3 млн. през 2014 г. Това е ръст от 54% и е много показателен за тенденциите. Видео съдържанието ще е водещо при определянето на маркетинговите стратегии и в бъдеще.
На събитието бе представена и класацията Топ 100 на рекламодателите в интернет. От нея става ясно, че рекламодателите в сектор потребителски стоки са най-много в ТОП 50 (19) - 38% и съответно имат 37% от рекламните бюджети в тази класация. Сред един от най-големите рекламодатели се нарежда и Министерството на транспорта.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.