Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|J&B създаде първия жив билборд в България
С идеята да покаже, че купонът може да е навсякъде около нас, J&B направи първия жив билборд в България. Инсталацията е с площ от 25 кв. м. Интериорът й пресъздава парти моменти през различните епохи от създаването на J&B през 1749 г. досега.
До 2 декември живият билборд може да бъде видян на бул. „Цар Освободител” в близост до паметника на Съветската армия. Платформата ще оживява всяка вечер от 17.30 до 20 часа, обещават организаторите на кампанията. Клубно осветление и музика ще допълват усещането за истинско парти. В специален декор петима живи манекени ще пренесат с тоалетите си преминаващите около инсталацията в епохата на 20-те години на миналия век.
Идеята J&B да се представя като №1 парти уиски в света идва от създателя на компанията Алфред Брукс. Той се отдава на мисията да промотира J&B сред многобройните си приятели във висшето лондонско общество. Парти популярността си в Щатите марката придобива благодарение на Франк Синатра, който на всяко свое участие на сцената се появява с бутилка J&B. Известни със страстта си към забавленията, режисьорите от филмовите къщи в Италия също редовно получават каси с безплатно J&B. Затова и през 60-те и 70-те години на миналия век уискито J&B се появява по-често в италианските филми, отколкото София Лорен. Още от най-ранното италианско кино през филмите за Джеймс Бонд и класиките на Алфред Хичкок, „Жестоки улици”, „Добри момчета”, „Време за мъже”, „4 сватби и едно погребение” до „Сексът и градът”, J&B често е в главната роля.
Междувременно J&B пусна на българския пазар лимитирана серия цветни бутилки. Така за първи път традиционната зелена бутилка на марката вече може да бъде намерена и жълта, оранжева, лилава и синя.
Тук следва видео, което показва създаването на първия жив билборд и реакциите на случайни минувачи около него.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Метрото няма да вози пътници по Линия 3 на 8 и 9 ноември
Общество |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.