JPMorgan Chase навлиза в нов бизнес с канал за връзка между марки и клиенти

JPMorgan Chase навлиза в нов бизнес с канал за връзка между марки и клиенти

JPMorgan Chase навлиза в нов бизнес с канал за връзка между марки и клиенти

JPMorgan Chase стартира бизнес, който ще помогне на търговците да се насочат към клиенти въз основа на техните навици за харчене. Chase Media Solutions, обявена за единствената по рода си платформа, ръководена от банката, свързва 80 милиона нейни клиенти със сделки на дребно, съобразени с техните разходи, директно чрез тяхното банково приложение, пише Marketing Dive.

Рич Мулсток, президент на Chase Media Solutions, обяснява, че неговото разбиране за потребителските разходи е накарало фирмата да „преосмисли какво могат да предложат медийните мрежи на дребно“.

„Подобно на търговците на дребно, ние имаме данни от първа ръка и специална аудитория. Но това, което ни отличава, е ненадминатият мащаб и прозрения от нашите клиенти – които дълго време са служили като доверен наръчник за техните финансови решения“, каза той. „Chase обхваща марки, търговци и търговски вертикали, предоставяйки цялостен поглед върху поведението при покупка; това засилва степента на персонализация, помагайки на марките да доставят оферти, които предизвикват интересите на потребителите.

Важен детайл е, че банката не споделя клиентски данни на Chase с търговци на дребно. По-скоро работи заедно с марки и търговци, за да разработи целеви оферти за клиентите.

Добре известно е, че марките често "стрелят на сляпо" с разходите за дигитална реклама и в крайна сметка стигат до "задънена улица". С Chase Media Solutions брандовете споделят какви са техните цели – придобиване на нови клиенти или създаване на размер на кошницата, например – и след това банката насочва клиентите със специализирани сделки чрез секцията Chase Offers на своето приложение. Когато клиент активира сделка в приложението и направи последваща покупка, в магазина или онлайн, веднага получава кредитно извлечение. Chase, съответно таксува търговците на дребно само когато клиентът извърши покупка. Следователно търговците на дребно ще могат да проследят продажбите си директно до партньорството си с Chase.
"Ние ще бъдем част от по-големи кампании, защото има други неща, които очевидно винаги ще бъдат важни за изграждането на марки, информираност и т.н.“, каза Мулсток пред Wall Street Journal. „Но това се вписва чудесно в нещо, което наистина може да стимулира продажбите.“
Chase Offers вече представи на клиентите по-малко насочени реклами. В бъдеще приложението ще бъде попълнено от оферти, разработени в рамките на новото маркетингово звено на банката. По време на 30-дневни пилотни стартирания за авиокомпания Air Canada, кафе верига Blue Bottle и ресторант за бързо хранене Whataburger, участващите марки отбелязаха продажби и нарастване на клиентите, казват от банката.
„Екипът на Chase успя да създаде добре преценена, целенасочена оферта, която надмина нашите очаквания. Две различни конструкции на оферти доведоха до допълнителни приходи и осведоменост за Air Canada сред базата членове на карти на Chase“, каза Скот О’Лиъри, вицепрезидент за лоялност и продукти на Air Canada. „Тези тестове ясно демонстрираха потенциала на канала Chase Media Solutions и очакваме с нетърпение да работим повече заедно в бъдеще“ , допълва той.
Стартирането на новия бизнес следва интегрирането на Figg, маркетингова платформа, свързана с картово разплащане, придобита от банката през 2022 г. От JPMorgan Chase поясняват, че това е част от нейната визия да донесе двойна стойност, както на бизнес клиентите, така и на клиентите на банката.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ