Колко са готови да плащат марките на инфлуенсъри в Instagram

Колко са готови да плащат марките на инфлуенсъри в Instagram

Колко са готови да плащат марките на инфлуенсъри в Instagram

Платформата за влиятелен маркетинг CreatorIQ излезе с нови данни, споделени с Ad Age Datacenter Weekly, разкриващи колко брандовете всъщност са готови да плащат на влиятелни лица за спонсорирани публикации в Instagram. Данните са част от доклада на компанията за маркетинговите тенденции на влиятелните лица за 2024 г.

CreatorIQ анкетира 225 организации, което представлява приблизително половината марки и половината агенции, които работят с инфлуенсъри. За частта от проучването, свързана с възнаграждението на инфлуенсърите, компанията попита респондентите „колко средно плащат на създателите на различни последователи за една публикация в Instagram за тяхната марка“ или, в случай на агенции, какво са готови да плащат от името на марки.

Във въпросите с множество възможности за избор в своята анкета CreatorIQ предлага различни диапазони на стойност в долари, които респондентите могат да избират. Числата по-долу „отразяват двата най-често избирани отговора за всеки брой последователи и процента на респондентите, които са избрали тези отговори.

За инфлуенсъри в Instagram с по-малко от 100 000 последователи:

• Под $500 - посочено от 28% от анкетираните
• $500-$2,500 - диапазонът, цитиран от 36% от анкетираните

За инфлуенсъри в Instagram с 100 000 до 300 000 последователи:

• $500-$2,500—диапазонът, цитиран от 36% от анкетираните
• $2,500-$10,000 — диапазонът, цитиран от 31% от анкетираните

За инфлуенсъри в Instagram с 300 000 до 1 милион последователи:

• $2,500-$10,000 — диапазонът, цитиран от 23% от анкетираните
• $10 000-$50 000 — диапазонът, цитиран от 31% от анкетираните

За инфлуенсъри в Instagram с повече от 1 милион последователи:

• $10 000-$50 000 — диапазонът, цитиран от 31% от анкетираните
• $50,000-$100,000 — диапазонът, цитиран от 21% от анкетираните

На хоризонта обаче предстоят някои големи промени, тъй като агенциите преминават от експериментиране към внедряване с изкуствен интелект, според изследване на Forrester.

Сред тенденциите, които се очакват през следващата година поради възхода на AI са, че 10-те най-добри агенции ще отделят общо $50 милиона за партньорства за изграждане на персонализирани AI решения за клиенти, креативните агенции ще се възстановят, тъй като задълженията на вътрешните агенции се свият, прегледите на агенциите ще се увеличат и дигиталните магазини ще „изчезнат от пейзажа на агенциите“

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ