Какво е добро съдържание за вашата маркетингова стратегия за франчайз

Какво е добро съдържание за вашата маркетингова стратегия за франчайз

Франчайз маркетингът има много части, включително SEO, платено търсене, социални медии и много други. Но един от най-важните аспекти на добре разработената дигитална маркетингова стратегия е съдържанието – нещата, които пишете и споделяте, за да разкажете и продадете историята на вашата марка или бизнес.

Доброто съдържание е не само информативно, но и ангажиращо. То подтиква читателя да иска да научи повече и, ако е оптимизиран правилно, може да ви каже кой е читателят и как ви е намерил. Висококачественото съдържание променя маркетинговата игра, като опитни франчайз дигитални търговци му дават предимство, а добре информираните клиенти разбират неговата стойност. Накратко, ако не разчитате на това като част от маркетинговата си стратегия за франчайз, вие се отдалечавате от парите.

В основата си дигиталният франчайз маркетинг е изграждането на доверие между марката и нейния най-добър клиент. Става въпрос за създаване на връзка.

Сега си представете, че се опитвате да направите това, без да използвате думи. Нямаше да е лесно. Обмисленото, последователно, надеждно съдържание – уеб страници, стълбови страници, блогове и електронни книги, само някои примери – са думи и средство за свързване с хората. Смисленото съдържание е разказването на истории. Това е езикът, който използвате, за да хуманизирате вашата марка или бизнес и да споделите тяхната история и цел. Доброто съдържание напомня на потребителите, че зад името на марката стоят хора, хора точно като тях, което позволява по-добра връзка между вашите клиенти и това, което предлагате.

Каква е стойността на доброто съдържание? 

Потребителите днес са много по-придирчиви по отношение на това как получават информация за марката или продукта, като предпочитат да упражняват повече контрол върху процеса. Старата школа изходящи маркетингови усилия като печатни, телевизионни реклами и кампании за директна поща не достигат до предишната аудитория и квалифицираните търговци на входящо цифрово съдържание знаят това. Те знаят как да използват думи, за да привлекат и ангажират читатели, да разкажат историята на марката, да подчертаят нейните отличителни черти и да зарадват читателите с полезна информация, която ги кара да искат да научат повече.

Разчитането на добре създадено съдържание не е просто интелигентен начин да създавате връзки и да наблюдавате растежа на марката; освен това е много рентабилен. Маркетингът на съдържание струва 62% по-малко от традиционните маркетингови усилия и генерира приблизително три пъти повече потенциални клиенти.

Всъщност, 60% от потребителите се интересуват да потърсят продукт, след като прочетат за него. Вместо това 70% от хората биха научили за марка чрез съдържание, отколкото чрез реклама. 

78% от хората смятат, че са изградили връзка между себе си и марката, след като са прочели персонализирано съдържание. 90% от потребителите намират персонализираното съдържание за полезен начин да научат повече. 

Накратко, богатото и стабилно съдържание позволява на вашия маркетингов долар да отиде много по-далеч и осигурява възвръщаемост, която малко други маркетингови усилия могат да дублират.

Какво е добро съдържание? 

Едно е да разберете, че качественото съдържание е от съществено значение за развитието на вашата марка и достигането до най-добрия ви клиент; друго е да го разпознаете. И така, какво е добро съдържание?

Доброто съдържание не е просто въпрос на измисляне на думи, въпреки че това със сигурност е част от него. Ясно, стегнато писане, което не кара читателите да си чешат главите, е удоволствие за четене, а доброто съдържание на марката е написано от професионалисти, които имат солидни познания по граматика и пунктуация, но имат и такива за вашата марка и нейния глас. Те са писатели, които са запалени да разкажат вашата история и винаги търсят нови възможности да го направят по начини, които резонират с читателите. Те знаят, че това, което пишат, е продължение на вашата марка, което означава, че знаят кой сте вие ​​и вашата аудитория. Тяхното писане ще адресира болковите точки, ще предложи решения и ще идентифицира възможности.

Добрите писатели на съдържание също ще имат солидно разбиране за ролята, която тяхното писане играе в генерирането на бизнес за вас и вашата марка и как помага да придвижите читателя надолу по фунията на продажбите. Това означава, че от гледна точка на SEO, висококачественото съдържание трябва да включва призиви за действие, хипервръзки към надеждни източници и ключови думи, които ще помогнат на вашето съдържание да се вижда често и да изпреварва конкуренцията. 

Каква е разликата с доброто съдържание? 

Независимо дали сте нововъзникваща марка или утвърдена, франчайзодател или франчайзополучател, автентичното оригинално съдържание е франчайз маркетингово решение, което може да ви помогне да достигнете до повече и по-добре квалифицирани потенциални клиенти, които могат да се превърнат в продажби. Оптимизираното за търсачки съдържание може да помогне на вашата марка или бизнес да станат по-видими, а добре планираните стратегии за съдържание, като модела на стълб/клъстер, могат да ви помогнат да се класирате по-високо в онлайн търсенията.

В по-голямата картина качественото съдържание може да изгради информираност за марката и да ви позиционира като авторитет във вашата индустрия. Колкото повече добро съдържание генерирате и споделяте, толкова повече публиката ще разчита на него, за да отговори на въпроси и да представи идеи или възможности. Вашата марка ще стане повече от това, което продава; ще се превърне в доверен ресурс.

Маркетингът на съдържанието е гъвкав и отзивчив инструмент, който в ръцете на опитен маркетингов екип може да издигне вашата марка и да я задържи пред най-добрите ви клиенти. Освен това, той може да предостави ценни данни, които вашият екип може да използва, за да прецизира всички ваши маркетингови усилия, така че да работят в унисон. Може би най-важното е, че доброто съдържание на марката може да накара най-добрите ви клиенти да се радват, че са ви открили – което може да проправи дълъг път към установяване на дълголетието и стойността на вашата марка.

Източник: Стивън Галиган за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова      

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?