Най-важните показатели, за които трябва да следите в социалните платформи (Инфографика)
Маркетинг
Обновена 01:11ч., 24.09.2022
Проследявате ли правилните показатели на социалната платформа за вашите бизнес цели?
Екипът от SEMRush наскоро събра преглед на най-важните показатели, които трябва да проследявате във всяка от основните социални мрежи, за да ви държи фокусирани върху правилните цели за растеж. Разбира се, те също са свързани с вашите бизнес цели. Една марка за електронна търговия ще се интересува много повече от кликвания върху връзки, отколкото от харесвания, например.
Инфографиката по-долу ще ви даде по-добра представа какво предлага всяка платформа в своите анализи и кои трябва да имате предвид.


Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.