Leo Burnett с шокираща корица за британски брой на Cosmopolitan

Leo Burnett с шокираща корица за британски брой на Cosmopolitan

През 2004 г. 17-годишна жена от британско-пакистански произход на име Шафилеа Ахмед бе задушена до смърт от родителите си пред нейни братя и сестри след като отказа да сключи уреден брак. 

Смъртта й шокира Великобритания. Тя е повод за нова социална кампания в последния брой на списание Cosmopolitan в страната. В центъра на кампанията е шокираща корица със задушаваща се жена, дело на агенция Leo Burnett в Обединеното кралство. Идеята на това толкова различно издание на Cosmopolitan е да насочи внимание към т.нар. убийства на честта в мюсюлманските семейства, при които роднини погубват децата си защото смятат, че са постъпили срамно за фамилията им.

Кампанията включва и 7-секунден онлайн филм, който показва ефекта от разкъсването на найлона, с който е опакован броя, посочва Adweek. Тя е дело на специализираното подразделение на Leo Burnett - Leo Burnett Change. То се занимава само с рекламни кампании за социална промяна. Подпомага Karma Nirvana - британско благотворително дружество, в което намират подкрепа жертвите на такива престъпления. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ