Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Leo Burnett с шокираща корица за британски брой на Cosmopolitan
През 2004 г. 17-годишна жена от британско-пакистански произход на име Шафилеа Ахмед бе задушена до смърт от родителите си пред нейни братя и сестри след като отказа да сключи уреден брак.
Смъртта й шокира Великобритания. Тя е повод за нова социална кампания в последния брой на списание Cosmopolitan в страната. В центъра на кампанията е шокираща корица със задушаваща се жена, дело на агенция Leo Burnett в Обединеното кралство. Идеята на това толкова различно издание на Cosmopolitan е да насочи внимание към т.нар. убийства на честта в мюсюлманските семейства, при които роднини погубват децата си защото смятат, че са постъпили срамно за фамилията им.
Кампанията включва и 7-секунден онлайн филм, който показва ефекта от разкъсването на найлона, с който е опакован броя, посочва Adweek. Тя е дело на специализираното подразделение на Leo Burnett - Leo Burnett Change. То се занимава само с рекламни кампании за социална промяна. Подпомага Karma Nirvana - британско благотворително дружество, в което намират подкрепа жертвите на такива престъпления.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.