Leo Burnett с шокираща корица за британски брой на Cosmopolitan

Leo Burnett с шокираща корица за британски брой на Cosmopolitan

През 2004 г. 17-годишна жена от британско-пакистански произход на име Шафилеа Ахмед бе задушена до смърт от родителите си пред нейни братя и сестри след като отказа да сключи уреден брак. 

Смъртта й шокира Великобритания. Тя е повод за нова социална кампания в последния брой на списание Cosmopolitan в страната. В центъра на кампанията е шокираща корица със задушаваща се жена, дело на агенция Leo Burnett в Обединеното кралство. Идеята на това толкова различно издание на Cosmopolitan е да насочи внимание към т.нар. убийства на честта в мюсюлманските семейства, при които роднини погубват децата си защото смятат, че са постъпили срамно за фамилията им.

Кампанията включва и 7-секунден онлайн филм, който показва ефекта от разкъсването на найлона, с който е опакован броя, посочва Adweek. Тя е дело на специализираното подразделение на Leo Burnett - Leo Burnett Change. То се занимава само с рекламни кампании за социална промяна. Подпомага Karma Nirvana - британско благотворително дружество, в което намират подкрепа жертвите на такива престъпления. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима