LinkedIn създава рекламна мрежа

LinkedIn създава рекламна мрежа

Американската компания LinkedIn съобщи, че навлиза в бизнеса с рекламни технологии. Тя е разработила глобална рекламна мрежа, съобщава Business Insider. С това прави стъпка към изпълнението на стратегия, поставена преди година, в рамките на която си постави за цел да изгради business-to-business (b2b) маркетинг на стойност 1 млрд. долара. 

Професионалната социална мрежа си партнира с AppNexus, за да доставя реклами на базата не само на данните от сайта и приложенията й, но и на мрежа от 2500 други фирми с фокус върху уебсайтовете. Стъпката на развитие следва решение на LinkedIn да придобие b2b маркетинг платформата Bizo през август 2014 г. за 175 млн. долара. От тогава LinkedIn интегрира екипа и технологията на Bizo. Сега представя първата си поредица от маркетингови и рекламни продукти. В общи линии това се смята за повторно представяне на Bizo под логото на LinkedIn. 

В потребителската база на LinkedIn вече са включени 347 милиона профила на хора, представящи своите професионални умения и образователни квалификации. Поначало повечето от потребителите са добре адаптирали технологиите в живота си професионалисти. И, също както при невероятно силната мрежа на Facebook - Atlas, LinkedIn потребителите се вписват в социалната мрежа с много достоверни и подробни данни за себе си. Това дава на компанията богат набор от информация за тях и контактите им. 

Водеща сред новите b2b рекламни продукти на LinkedIn е т.нар "LinkedIn Lead Accelerator". Тя дава възможност на марките да поставят пиксел в сайтовете си, който използва "бисквитки" (cookies), за да идентифицира LinkedIn потребителите, които ги посещават. Така се дава възможност на компаниите много по-добре да разпознават типа на хората, които посещават сайтовете им. След това те могат да претаргетират като рекламодатели тези онлайн посетители с реклами (с различни съобщения, в зависимост от различните части на уебсайтовете, които хората са посетили) в други сайтове и извън LinkedIn, в рамките на новата рекламна мрежа на компанията. Посочва се, че всички предоставяни за потребителите данни ще бъдат обстоятелства от онлайн поведението и профила им, без имена. Рекламодателите няма да знаят кой точно човек е постил сайта им, но ще знаят например, че 30% от посетителите са финансови директори от Лондон. 

Потребителите на LinkedIn ще могат да изключват, ако искат, тази форма на "преследване" чрез настройките на профилите си в социалната мрежа.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ