Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|MAGGI® България начело в престижна класация за най-успешни брандове в социалните мрежи
MAGGI® България е първият бранд на Нестле, който влезе и веднага оглави класацията на Socialbakers за топ брандове в социалните мрежи в категория Топ 5 бранда в YouTube по брой взаимодействия на 1000 почитатели.
Престижното първо място в класацията се дължи на факта, че в началото на 2016 г. MAGGI® лансира поредица кратки 30-секундни видео клипове в YouTube канала си, партнирайки си с един от най-известните кулинарни експерти в страната – Сандра Алексиева. Клиповете предлагат на потребителите ценни съвети за бързо и лесно приготвяне на ястия, представени в достъпен и практичен формат, подбран според водещите световни тенденции при заснемане на подобно съдържание. Този подход превръща видео материалите не само в полезни и образователни, но и в изключително интересни и практични съветници, които помагат за бързото и лесно приготвяне на ястия.
Класациите на Socialbakers – световно известна компания в сферата на Facebook маркетинга и social data анализите и статистиките, измерват и сравняват показателите на корпоративните профили в социалните мрежи, включително Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn и Google+. Завоювайки челното място в YouTube категорията на статистическия портал на социалните мрежи, MAGGI® остави зад себе си големи брандове като Zagorka, Renault, Kamenitza, Lidl.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.