MAGGI® България начело в престижна класация за най-успешни брандове в социалните мрежи

MAGGI® България начело в престижна класация за най-успешни брандове в социалните мрежи

MAGGI® България е първият бранд на Нестле, който влезе и веднага оглави класацията на Socialbakers за топ брандове в социалните мрежи в категория Топ 5 бранда в YouTube по брой взаимодействия на 1000 почитатели.

Престижното първо място в класацията се дължи на факта, че в началото на 2016 г. MAGGI® лансира поредица кратки 30-секундни видео клипове в YouTube канала си, партнирайки си с един от най-известните кулинарни експерти в страната – Сандра Алексиева. Клиповете предлагат на потребителите ценни съвети за бързо и лесно приготвяне на ястия, представени в достъпен и практичен формат, подбран според водещите световни тенденции при заснемане на подобно съдържание. Този подход превръща видео материалите не само в полезни и образователни, но и в изключително интересни и практични съветници, които помагат за бързото и лесно приготвяне на ястия.

Класациите на Socialbakers – световно известна компания в сферата на Facebook маркетинга и social data анализите и статистиките, измерват и сравняват показателите на корпоративните профили в социалните мрежи, включително Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn и Google+. Завоювайки челното място в YouTube категорията на статистическия портал на социалните мрежи, MAGGI® остави зад себе си големи брандове като Zagorka, Renault, Kamenitza, Lidl.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ