Mazda представи реклама, вдъхновена от шoу за астронавт


Mazda Северна Америка представи нова телевизионна реклама, с която популяризира в Щатите издръжливостта и сигурността на джипа си CX-5. Видеото е вдъхновено от популярното през 70-те години на 20 век в Съединените щати ТВ шоу „Човекът за 6 милиона долара“. Героят в сериите на това предаване е бивш астронавт с бионни импланти, който работи за Отдела за научно разузнаване на ЦРУ - OSI. Шоуто е базирано на сюжета в sci-fi романа „Киборг“ на Мартин Кайдин.

В новата реклама на Mazda препратката към фантастичната тематика е автомобилът, който се тества в екстремни условия, наподобяващи изпитанията в космически лаборатории.

Рекламата е под надслов „По-добър. По-силен. По-умен“. Можете да я видите след текста. Фокусът е най-вече върху новата технология на Mazda – Skyactiv – иновативна система, с която се намалява разходът на гориво и излъчването на вредни емисии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Ще бъдем консолидирни тези дни, не на инат, а за да влезем в еврозоната
Тръмп пред Politico: Ситуацията в Европа е тежка и заплашва бъдещето на континента
Зеленски: Готови сме за прекратяване на огъня срещу енергийни обекти, ако Русия се съгласи на това
Албанският „Крал на бягствата“ се измъкна за четвърти път от италиански затвор
Саудитска Арабия позволява на богати чужденци да си купуват алкохол
Има 7 вида почивка. От кой тип се нуждаете?
Затвор ол инклузив: Турция строи огромна съдебна зала за едновременни процеси срещу стотици обвиняеми
Времето в сряда: Вятърът отслабва, на места ще има мъгли