Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Mazda представи реклама, вдъхновена от шoу за астронавт
Mazda Северна Америка представи нова телевизионна реклама, с която популяризира в Щатите издръжливостта и сигурността на джипа си CX-5. Видеото е вдъхновено от популярното през 70-те години на 20 век в Съединените щати ТВ шоу „Човекът за 6 милиона долара“. Героят в сериите на това предаване е бивш астронавт с бионни импланти, който работи за Отдела за научно разузнаване на ЦРУ - OSI. Шоуто е базирано на сюжета в sci-fi романа „Киборг“ на Мартин Кайдин.
В новата реклама на Mazda препратката към фантастичната тематика е автомобилът, който се тества в екстремни условия, наподобяващи изпитанията в космически лаборатории.
Рекламата е под надслов „По-добър. По-силен. По-умен“. Можете да я видите след текста. Фокусът е най-вече върху новата технология на Mazda – Skyactiv – иновативна система, с която се намалява разходът на гориво и излъчването на вредни емисии.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.