MTV представи една от най-трогателните социални кампании


В рамките на социалния си проект EXIT, музикална телевизия MTV засне нов, трогателен видеоклип, насочен срещу незаконната трудова експлоатация на хора.

Това е четвъртият проект на телевизията в рамките на инициативата EXIT, в която тя си партнира с известни групи, за да създаде социален музикален клип с важно послание. Групата, която озвучава новото видео, е канадската рок банда Simple Plan с парчето й "This Song Saved My life". Преди нея кампанията подкрепиха със свои песни Muse и Radiohead.

Видеото разказва разтърсваща история за експлоатацията на детския труд и работата до крайно физическо изтощение. Всичко започва от ушиването на една обикновена бяла риза. Какво се случва, вижте тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор