Не правете тези грешки в дигиталния маркетинг

Не правете тези грешки в дигиталния маркетинг

Не правете тези грешки в дигиталния маркетинг

Дигиталният маркетинг може да бъде труден дори и за големите предприятия. Интернет е постоянно променящ се пейзаж от приложения и алгоритми, предлага безкрайни възможности, но също и безкрайни предизвикателства.

Колкото и да се променят нещата, има няколко подводни камъни, които остават постоянно присъстващи заплахи, независимо колко голям или малък е вашият бизнес. Но, разбира се, за всеки проблем има и решения. Ето някои от най-големите грешки в дигиталния маркетинг, които дори корпоративните фирми допускат и как да ги избегнете.

Без план за игра

Ако искате да постигнете успех, трябва да имате план за игра. Месечен цикъл. Това е вярно за всеки вид бизнес, занимаващ се с дигитален маркетинг, но е особено важно за корпоративния бизнес. Най-голямата грешка, която всеки предприемач може да направи, когато подхожда към стратегията си за дигитален маркетинг, е да приеме, че "ако я изградите, клиентите ще дойдат".

Запитайте се какъв е вашият маркетингов бюджет? Какви са вашите дългосрочни цели? Какъв образ искате да създадете за себе си? Коя е публиката, към която искате да привлечете? Не на последно място, как достигате до тази аудитория? Отговорът на тези въпроси ще ви помогне да разработите своя план за игра.

Премахване на старо съдържание 

Това, което отличава дигиталното съдържание от традиционните маркетингови формати, е неговата интерактивност и мултимедийни възможности. Създаването на влиятелно съдържание изисква използването на хипервръзки, изображения и навременна информация. Това обаче не означава, че трябва да започнете да изтривате остаряло или неефективно съдържание – което може да причини тотален хаос на вашето SEO.

Мислете за вашата стратегия за дигитален маркетинг като за сграда, като съдържанието ви са гредите и тухлите, които държат всичко заедно. Само защото едно парче е ръждясало или напукано, не означава, че трябва просто да го премахнете, защото така ще се наруши целостта на структурата.

Вместо това актуализирайте информацията. Пренастройте ключовите си думи. Добавете мултимедийни елементи. Помислете за начини да обновите старото си съдържание, за да му дадете нов живот.

Превес на количеството пред качеството 

Ако вашият бизнес расте, вашият дигитален маркетинг също трябва да расте. Ако вашето онлайн присъствие се свива, например чрез намаляване на производството на съдържание, това е знак, че нещо вероятно не е наред. Въпреки това повече съдържание не означава автоматично по-добър маркетинг. Особено, ако това съдържание е с ниско качество.

Твърде много нови бизнеси се опитват да наводняват интернет със съдържание извън сайта, което съдържа много препратки. Идеята, че връзките надделяват над съдържанието, е често срещан SEO мит. Търсачките не само отбелязват колко пъти вашият уебсайт е свързан, но и контекста, в който се появява тази връзка. Това включва достоверността на сайта/страницата, на която е връзката, доколко уместни потребителите намират информацията и колко естествено или неестествено е разположението на връзката в съдържанието. Както при толкова много неща в живота, в дигиталния маркетинг е жизненоважно да се намери добър баланс между качество и количество. 

Източник: Кристофър Б. Джоунс за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова   

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ