Newsweek представи първата си анимирана корица


След като престана да се издава на хартия, американското списание Newsweek активно се възползва от техническите възможности на дигиталното си издание, за да впечатли аудиторията. То създаде първата анимирана корица в 80-годишната си история, съобщи Adweek. Тя може да бъде видяна от екрана на таблет или смартфон.

Дигиталната корица съдържа четирисекундна анимация, свързана с темата на броя – потапянето в студените и мрачни морски води на подводницата Pisces IV. Изданието публикува и интервю с най-известния в света режисьор гмуркач Джеймс Камерън. Заглавието е „Достигнахме ли дъното?”. (Мнозина смятат, че съдържа препратка и към коментарите на потребители за последните проблеми на изданието по отпечатването му).

Анимацията от корицата е създадена на базата на видео с висока резолюция, заснето под вода от хавайския фотограф Хю Джентри. Тя е изработена с добавяне на статични изображения и компютърна графика. Видеото по-долу ще ви даде по-ясна представа за вида й в Newsweek.

Целта на анимираната корица е да продаде повече абонаменти за таблетната версия на списанието. В края на миналата година Newsweek издаде последния си печатен брой и преориентира работата на редакцията си към дигиталните медии и историите от социалните мрежи, в добавка с акцент върху визуалното поднасяне на информацията и традиционната репортерска работа.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*