Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Newsweek представи първата си анимирана корица
След като престана да се издава на хартия, американското списание Newsweek активно се възползва от техническите възможности на дигиталното си издание, за да впечатли аудиторията. То създаде първата анимирана корица в 80-годишната си история, съобщи Adweek. Тя може да бъде видяна от екрана на таблет или смартфон.
Дигиталната корица съдържа четирисекундна анимация, свързана с темата на броя – потапянето в студените и мрачни морски води на подводницата Pisces IV. Изданието публикува и интервю с най-известния в света режисьор гмуркач Джеймс Камерън. Заглавието е „Достигнахме ли дъното?”. (Мнозина смятат, че съдържа препратка и към коментарите на потребители за последните проблеми на изданието по отпечатването му).
Анимацията от корицата е създадена на базата на видео с висока резолюция, заснето под вода от хавайския фотограф Хю Джентри. Тя е изработена с добавяне на статични изображения и компютърна графика. Видеото по-долу ще ви даде по-ясна представа за вида й в Newsweek.
Целта на анимираната корица е да продаде повече абонаменти за таблетната версия на списанието. В края на миналата година Newsweek издаде последния си печатен брой и преориентира работата на редакцията си към дигиталните медии и историите от социалните мрежи, в добавка с акцент върху визуалното поднасяне на информацията и традиционната репортерска работа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Financial Times: Компаниите на Мъск преживяват силно текучество на управленски и инженерен персонал
Компании |МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |От днес терминалът в Александруполис работи на 75% от капацитета си
Енергетика |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.