Newsweek представи първата си анимирана корица

След като престана да се издава на хартия, американското списание Newsweek активно се възползва от техническите възможности на дигиталното си издание, за да впечатли аудиторията. То създаде първата анимирана корица в 80-годишната си история, съобщи Adweek. Тя може да бъде видяна от екрана на таблет или смартфон.

Дигиталната корица съдържа четирисекундна анимация, свързана с темата на броя – потапянето в студените и мрачни морски води на подводницата Pisces IV. Изданието публикува и интервю с най-известния в света режисьор гмуркач Джеймс Камерън. Заглавието е „Достигнахме ли дъното?”. (Мнозина смятат, че съдържа препратка и към коментарите на потребители за последните проблеми на изданието по отпечатването му).

Анимацията от корицата е създадена на базата на видео с висока резолюция, заснето под вода от хавайския фотограф Хю Джентри. Тя е изработена с добавяне на статични изображения и компютърна графика. Видеото по-долу ще ви даде по-ясна представа за вида й в Newsweek.

Целта на анимираната корица е да продаде повече абонаменти за таблетната версия на списанието. В края на миналата година Newsweek издаде последния си печатен брой и преориентира работата на редакцията си към дигиталните медии и историите от социалните мрежи, в добавка с акцент върху визуалното поднасяне на информацията и традиционната репортерска работа.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Времето: Жълт код за силни валежи и гръмотевични бури в 9 области
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?