Nielsen: Днес е златната ера на телевизията

Nielsen: Днес е златната ера на телевизията

 Така наречената Златна епоха на телевизията технически започна през 50-те години на 20 век, когато масите започнаха да се ориентират от радиото като информационен източник към телевизионната медия. Въпреки масовизирамнето на интернет медиите, тази ера продължава и се развива изключително в момента. Това коментира пред Business Insider Стив Хаскър – президент глобални медийни продукти в рекламни решения в Nielsen – компанията за измерване на аудиторията и телевизионните показатели, чието име в Америка се възприема за синоним на ТВ рейтингите.

 „Ако погледнете качеството на програмите, предимно в САЩ, то е наистина изключително“, смята той. „Ако отидете в Холивуд в наши дни, рекламните агенции от клас А ще сложат най-добрите си хора пред телевизията. Невинаги беше така“, коментира още той. И допълва, че през миналата година телевизионните мрежи и техните изпълнителни директори са показали повече увереност в изготвянето на дигитално видео, което е следващата голяма зона на медийния напредък и растеж.

 „Дигиталното видео е много вънушващо и ако помислите кое от него е най-страхотно, това би било професионално продуцираното. (...) Телевизионните мрежи, които притежават такова, имат истинско съкровище.“, допълва Хаскър.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Сергей Лавров пристигна в Аляска с блуза на СССР (ВИДЕО)
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
Левовете в евро: Банкнотите в обращение продължават да намаляват
НСИ: Месечната инфлация през юли е 1,7%, годишната – 5,3%
Белият дом разпространи ориентировъчен график на срещата на Тръмп с Путин
На днешната дата, 15 август. Голяма Богородица
КНСБ за малката потребителска кошница: Кафето е най-скъпо в Перник и Габрово, а баничката - в София