Nielsen: Днес е златната ера на телевизията

Nielsen: Днес е златната ера на телевизията

 Така наречената Златна епоха на телевизията технически започна през 50-те години на 20 век, когато масите започнаха да се ориентират от радиото като информационен източник към телевизионната медия. Въпреки масовизирамнето на интернет медиите, тази ера продължава и се развива изключително в момента. Това коментира пред Business Insider Стив Хаскър – президент глобални медийни продукти в рекламни решения в Nielsen – компанията за измерване на аудиторията и телевизионните показатели, чието име в Америка се възприема за синоним на ТВ рейтингите.

 „Ако погледнете качеството на програмите, предимно в САЩ, то е наистина изключително“, смята той. „Ако отидете в Холивуд в наши дни, рекламните агенции от клас А ще сложат най-добрите си хора пред телевизията. Невинаги беше така“, коментира още той. И допълва, че през миналата година телевизионните мрежи и техните изпълнителни директори са показали повече увереност в изготвянето на дигитално видео, което е следващата голяма зона на медийния напредък и растеж.

 „Дигиталното видео е много вънушващо и ако помислите кое от него е най-страхотно, това би било професионално продуцираното. (...) Телевизионните мрежи, които притежават такова, имат истинско съкровище.“, допълва Хаскър.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп след разговора с Путин: Русия и Украйна започват преговори
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 19-ти до 25-ти май
Правителството се намеси в транспортната криза в София, отпуска 15 млн. лв. за заплати
Зеленски е готов за преговори, но отхвърля оттегляне от анексираната от Русия украинска територия
Здравословните граници на работното място - по-важни от всякога
Полет на Lufthansa летял 10 минути без пилот заради инцидент на борда
На днешната дата, 20 май. Рождениците днес
„Престъпно!“: Елтън Джон разкритикува британското правителство заради предложение за AI