Nielsen: Днес е златната ера на телевизията

Nielsen: Днес е златната ера на телевизията

 Така наречената Златна епоха на телевизията технически започна през 50-те години на 20 век, когато масите започнаха да се ориентират от радиото като информационен източник към телевизионната медия. Въпреки масовизирамнето на интернет медиите, тази ера продължава и се развива изключително в момента. Това коментира пред Business Insider Стив Хаскър – президент глобални медийни продукти в рекламни решения в Nielsen – компанията за измерване на аудиторията и телевизионните показатели, чието име в Америка се възприема за синоним на ТВ рейтингите.

 „Ако погледнете качеството на програмите, предимно в САЩ, то е наистина изключително“, смята той. „Ако отидете в Холивуд в наши дни, рекламните агенции от клас А ще сложат най-добрите си хора пред телевизията. Невинаги беше така“, коментира още той. И допълва, че през миналата година телевизионните мрежи и техните изпълнителни директори са показали повече увереност в изготвянето на дигитално видео, което е следващата голяма зона на медийния напредък и растеж.

 „Дигиталното видео е много вънушващо и ако помислите кое от него е най-страхотно, това би било професионално продуцираното. (...) Телевизионните мрежи, които притежават такова, имат истинско съкровище.“, допълва Хаскър.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Тръмп: Никога не сме били толкова близо до споразумение за Украйна, колкото сега
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven