Nike рекламира френския футбол с реплики от „Сирано дьо Бержерак“


След катастрофалното, скандално представяне на френския национален отбор по футбол на Мондиала през 2010 г., компанията Adidas се отказа от рекламата в отбора. И изтегли спонсорираните си футболни екипи, които тима носеше доскоро.

От тази година облеклото на френските футболисти ще бъде с марката Nike, съобщават европейските футболни сайтове.

„Въпреки, че Франция може би желае провалът на цялата й футболна програма да се позабрави и националният й отбор да остане известно време извън публичното внимание, от спортния гигант Nike явно имат друга идея“, коментират авторите в рекламния сайт creativecriminals.

С масивни рекламни усилия Nike опитва да върне надеждата във френския национален отбор. Компанията представи в Париж национална рекламна кампания на новите й футболни екипи за френските играчи.

Идеята на кампанията е да внуши, че френският футбол стартира наново със свежа философия, базирана на принадлежността и единството. И че той навлиза в нова ера под мотото „Революцията е тук!“.

Кампанията на Nike е подкрепена от нова телевизионна реклама, озвучена от репликите в театралната пиеса „Сирано дьо Бержерак“. Рекламата прави паралел между сцената с дуела, в която героят Сирано се противопоставя на принца, осмелил се да го заплаши, и различните френски играчи, които се борят със съперника.

Рекламата е по идея френската агенция LEG. Озвучена от стиховете в пиесата на английски език, можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Сирия ще деноминира националната си валута от 1 януари
Времето: Валежите постепенно спират, но остава студено
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване