Отвъд ChatGPT: 4 мощни AI инструмента за маркетинг съдържание

Отвъд ChatGPT: 4 мощни AI инструмента за маркетинг съдържание

Отвъд ChatGPT: 4 мощни AI инструмента за маркетинг съдържание

Привидно за една нощ (но всъщност от същото време миналата година), изкуственият интелект (AI) премина от абстрактна, футуристично звучаща концепция до много реално, осезаемо присъствие. Въпреки че е разбираемо да се чувствате малко неспокойни от нарастващата популярност на AI, аз определено съм от лагера, който казва, че можете и определено трябва да се научите как да го накарате да работи за вас. Като съосновател и управляващ партньор на агенция за маркетинг на съдържание, аз винаги тествам нови инструменти, които могат да помогнат на моя екип и аз да подобрим ефективността си, поради което приемам тази нововъзникваща технология. Въпреки това ние все още ще разчитаме на най-добрите си писатели и редактори както винаги, пише Аманда Преснер Кройзер в статия за Inc.com. 

Като цяло AI работи най-добре за генериране на съдържание въз основа на писане или знания, които вече съществуват; това е по-малко полезно за създаване на нова, оригинална или творческа работа - и все още е доста лошо за улавяне на вашия конкретен глас на марката, добавя тя.

В моята компания вече използваме AI, за да поддържаме някои от нашите вътрешни работни процеси или повтарящи се задачи, пише Аманда Преснер Кройзер. Например открих, че за съдържание, свързано с продажбите, където пиша подобен текст в множество имейли, инструментите за изкуствен интелект спестяват много време и дори могат да предложат текст въз основа на това, което съм писала в миналото.

Но за проекти, които изискват малко повече креативност и изграждане на доверие с публиката, е важно да ги възложите на реален човек, а не на машина. Като търговци ние знаем колко многостранна и сложна може да бъде една интегрирана кампания. Приспособяването на нашите послания към различни платформи, общности и аудитории изисква нюанси и стратегическо мислене. С други думи, изисква човешко докосване!

Въпреки че много от нас вече са запознати с популярни AI инструменти като ChatGPT, моят екип и аз изготвихме списък от платформи специално за нашите колеги търговци и създатели на съдържание, добавя Аманда Преснер Кройзер. Тези платформи могат да ви помогнат да спестите време за конкретен набор от задачи, така че можете да изразходвате умствената си сила там, където е най-важно.

Copy.ai

Copy.ai е идеален за изготвяне на кратко съдържание, като имейли, блогове и публикации в социални медии. Платформата е интуитивна и дори ви позволява да изберете тон за текста, като „приятелски“ или „убедителен“, но все пак ще трябва да направите малко редактиране.

За да напишете имейл чрез Copy.ai, просто въведете няколко реда контекст за продукта или офертата, изберете желания тон и инструментът генерира няколко опции, които да прегледате и редактирате.

Copy.ai е безплатен за до 2000 думи на месец и един потребител, но повечето маркетингови екипи ще изискват функциите на неговите Pro или Enterprise планове, които включват множество потребителски места и неограничен брой думи и проекти.

Sudowrite 

Ако работите в творческото пространство (романи, сценарии и разкази), Sudowrite може да бъде правилният инструмент за вас.

Основана от двама писатели на фантастика, Sudowrite анализира вашия тон и стил на писане и дори може да ви помогне да създадете сюжетни точки и имена на герои с помощта на неговия инструмент Canvas.

Но дори и да не се опитвате да напишете следващия страхотен роман, пакетът от инструменти на Sudowrite може да помогне за подобряване на всеки тип текст и предлагайки ревизии. Sudowrite започва от $10 на месец за 30 000 думи, генерирани от AI.

Craftly.AI

Craftly.AI е основан от Иман Башир, носител на наградите за жени в маркетинга на съдържанието (WICMA) за 2021 г.! Обявен като „асистент за копирайтинг, задвижван от изкуствен интелект“, Craftly.AI генерира описания на продукти, рекламен текст на Google и Facebook и дори може да помогне в брейнстормингът на теми в блогове.

Този инструмент е особено идеален за търговци, които се фокусират върху бизнеси за електронна търговия и отделят време за разработване на дигитален рекламен текст и концепции. Ценообразуването започва от $25 на месец за „стартовия“ набор от инструменти.

Narrato Workspace

Освен копирайтинг, AI може да поддържа и процесите на маркетинг на съдържание. Задвижваната от AI платформа на Narrato Workspace предлага инструменти за планиране на съдържание, включително разпределяне на задачи и планиране, както и генериране на кратки съдържания за писатели. Narrato има ограничено безплатно ниво и Pro предложение, което започва от $9 на потребител на месец.

Може би някои от тези инструменти могат да ви дадат полезна преднина или да премахнат няколко задачи, докато разработвате следващата си кампания или проект. Въпреки че изкуственият интелект не може да възпроизведе нашата уникална човешка способност да намерим правилния тон или експертно да балансираме всички части на маркетингова стратегия, той може да ни помогне да посветим повече време на творческата работа, която правим най-добре. 

Източник: Аманда Преснер Кройзер, съосновател и управляващ партньор в Masthead Media, за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                             

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ