Paysafe промени визуалната си идентичност

Paysafe промени визуалната си идентичност

Paysafe промени визуалната си идентичност

Водещата международна платформа за разплащания на търговци и потребители Paysafe промени визуалната си идентичност, която оживя под формата на ново лого, ярка цветова палитра и нов уебсайт.

Новият облик на компанията, чиито най-голям офис в света е в София с над 1400 служители, пресъздава еволюцията на марката и ангажимента към клиентите и партньорите да останат стабилни в бързо развиващата се икономика.

Философия на промяната

 За Paysafe трансакциите са нещо повече от числа и тази концепция заляга във всички платформи на компанията за сигурни и безпроблемни плащания. За Paysafe трансакциите са отправна точка за нови изживявания, възможности и постижения, основани на доверието.

“В световен мащаб потребителите все повече приоритизират изживяванията. Процесът по изграждане на новата ни визуална идентичност беше вълнуващ, с нея ние затвърждаваме мястото си на един от лидерите в трансформацията на плащанията в истинско изживяване”, споделя Алиса Барбър, главен маркетинг директор в Paysafe.

Дизайнът отразява нарастващото значение на Paysafe като партньор за разплащания в бързо развиващите се сектори на развлеченията и преживяванията - iGaming, онлайн видеоигри, пътувания, отдих и др.

Забавление и сигурност в едно

Визуалната промяна подчертава усъвършенстваната технология на Paysafe за превръщане на трансакциите в безпроблемно изживяване с висока сигурност за търговци и потребители в 120 държави по света.

"Всичко започва от тук"

В центъра на обновения бранд на Paysafe е  новият слоган "Всичко започва от тук“ (It starts here). Въздействащият текст подчертава, че плащанията дават възможност на потребителите да избират свободно, а на търговците - да имат лесен достъп до разнообразни възможности за плащане. Тяхното “пътешествие” започва с Paysafe.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ