Pedigree заложи на AI в кампанията за осиновяване на домашни любимци
Pedigree стартира Adoptable - инициатива, която съчетава патентован изкуствен интелект (AI) с глобалния медиен обхват на марката, за да създаде по-ангажиращи реклами за кучета от приюти, пише Marketing Dive.
Инициативата на марката за храна за домашни любимци Mars придава „блясък“ на любителски снимки, направени от служители на приюта, създавайки изображения от професионален клас, които могат да намалят времето, необходимо за осиновяване на кучета от приют.
Целенасоченото усилие, което използва географско насочване и данни от първа страна за повишаване на ефикасността на рекламите, е пример за това как марките могат да използват AI за създаване на активи в мащаб.
Adoptable на Pedigree използва силата на AI, за да стимулира целенасочените усилия около осиновяването на домашни любимци. Дванадесет милиона кучета са в приюти по целия свят и качеството и характеристиките на снимките на кучета могат „драстично“ да намалят времето за осиновяване, според изследването на Mars за състоянието на домашните бездомници.
За да служи на тази цел, Adoptable използва цифров двойник, за да предостави информация за общите характеристики на кучето. След това модел на машинно обучение усъвършенства изображенията, за да направи крайния продукт да изглежда като конкретното куче, достъпно за осиновяване. Усилията планират да насочат рекламите за осиновяване, подобрени с AI, въз основа на фактори като местоположението на зрителя и наличността на домашни любимци и ще разчитат на глобалния медиен обхват на Pedigree.
„Осиновяването е трансформираща стъпка за нас в Pedigree. Ние се ангажираме да помогнем да сложим край на бездомността на кучетата по света. Сега този ангажимент може да бъде в основата на всичко, което правим – във всяка реклама“, каза вицепрезидентът на Global Brand Фабио Алингс в изявление.
Adoptable, обявен от марката за първа по рода си такава инициатива, е създаден с студиото за филми Nexus Studios. Той стартира на глобалния тестов пазар на Pedigree, Нова Зеландия, преди да бъде пуснат на други пазари през 2024 г.
Предишните целенасочени усилия на Pedigree за осиновяване на домашни любимци са използвали социални медии, документални филми и — в разгара на пандемията — Zoom.
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.