Управлявай това!

Управлявай това!

Управлявай това!

Въпреки че създаването на оригинално съдържание е ключов елемент от всеки ефективен план за дигитален маркетинг, управлението на съдържанието също може да играе важна роля, като ви помага да се свържете с други компании във вашата индустрия, да запълните пропуските в графика и др.

Но трябва да имате план и да се уверите, че подготвяте стратегическо и подходящо съдържание, което аудиторията ви ще оцени, пише socialmediatoday.com

Използвано добре, то може да бъде чудесен начин да разширите хоризонтите си на съдържание. И ако искате да вградите управление на съдържанието във вашия дигитален маркетинг подход, тогава този списък със съвети от екипа на Giraffe Social Media ще ви помогне.

Списъкът по-долу обхваща основите на ефективното управление на съдържанието.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Революция: На фитнес, без дори да ходиш до залата. И то, безплатно!
Златни кюлчета се продават като топъл хляб в магазините на Южна Корея
Уорън Бъфет за ИИ и въпроса, на който и най-добрите икономисти нямат отговор от 100 години
Урсула фон дер Лайен: Трябва да попречим на Китай да наводни пазара в ЕС с електромобили
800 000 души в Европа и САЩ са паднали в капана на една от най-големите онлайн измами
Цитат на деня
Колонката на мениджъра: Три истории с поука от Катя Димитрова, съосновател и управляващ партньор на Интерпартнерс
Как да убедите Google, че сте експерт във вашата ниша