Procter & Gamble се извини за рекламен символ, асоцииран с нацизма

Procter & Gamble се извини за рекламен символ, асоцииран с нацизма

Американската компания Procter & Gamble поднесе публични извинения за използване на символ, свързан с режима на Хитлер, върху един от нейните продукти, съобщи телевизия ABC.

Става въпрос за изображение на тениска с цифрата „88” върху опаковка на прах за пране на компанията. Същата цифра се използва от ултрадесни формирования за обозначаване на нацистки поздрав. Опаковката предизвика буря от критики и недоволство от страна на клиенти в Германия.

В официално комюнике Procter & Gamble обясни, че е включила непреднамерено този символ в рекламната си кампания. „Много съжаляваме ако са възникнали неверни асоциации и категорично се дистанцираме от ултрадясната идеология”, подчертават от компанията. Неин представител уточни, че цифрата всъщност означава количествата пране, които могат да се направят с една опаковка. Той също така отбеляза, че компанията вече е преустановила пласирането на прах за пране и течен сапун, в чиито наименования присъства цифрата „18”, също често свързвана с името на диктатора.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана