Звездите все още имат достатъчно блясък за марките (видео)

Звездите все още имат достатъчно блясък за марките (видео)

Във време, когато маркетингът е силно дефиниран от интереса към автентичността, притегателната сила на знаменитостите като че ли е позагубила малко от блясъка си. Или пък не? Нагласите на търговците към по-малко известни личности може да се обясни отчасти със страховете от рецесия, която доведе до затягане на рекламните бюджети и продължаващия растеж на нововъзникващи платформи като TikTok, което доведе до метеоритен бум на нано инфлуенсърите. Всъщност маркетинговите разходи за нано инфлуенсъри или тези с по-малко от 5000 последователи в социалните медии са се увеличили с 220,5% тази година.

И все пак все още има важни моменти, а и марки, за които знаменитостите продължават да властват като оптимален маркетингов избор. Доколкото симбиозата между марки и знаменитости продължава да се развива, Marketing Dive анализира няколко кампании, в които брандовете се свързват със звездите по вълнуващи и иновативни начини.

Комикът Пийт Дейвидсън представя нов продукт на Taco Bell с извинение

Breakfast Crunchwrap отразява усилията на QSR да достигне до потребители, които търсят комфорт и фамилиарност сутрин. Пийт Дейвидсън се извинява от името на американска верига ресторанти за бързо хранене Taco Bell, че е "прекалил" с иновациите за закуска от менюто. Дейвидсън, известен с работата си в "Saturday Night Live" обяснява, че марката ще сервира по-леки варианти за закуска преди 11 часа сутринта.

Даниел Крейг танцува в Париж за новата реклама на водка Belvedere

Спотовете, режисирани от Тайка Уайтити, разкриват една по-бунтарска, забавна страна на актьора след края на кариерата му като Джеймс Бонд. Belvedere Vodka, марка на LVMH, пусна глобална рекламна кампания, в която Даниел Крейг танцува по улиците на Париж.

Jersey Mike’s Subs предлага автентичност с Дани Де Вито

За първата си кампания с новата креативна агенция Highdive Advertising, американската верига за сандвичи Jersey Mike's Subs се надява да е намерила перфектния партньор знаменитост в лицето на Дани Де Вито. Спотовете от кампанията определено използват за център на посланията си комедийния талант на Де Вито. 

Coach заложи на рапъра Lil Nas X за новото си бранд позициониране

Американската модна къща Coach пусна нова кампания "Courage to Be Real" с участието на рапъра Lil Nas X, отразяваща новото позициониране на марката, фокусирано върху себеизразяването. 90-секунден рекламен клип показва как рапърът се сблъсква с препятствия по пътя си към автентичността. Това е първата кампания на Lil Nas X в качеството му на глобален посланик на луксозната марка,чиято главна цел е да привлече потребители от поколението Z и миленияли.

Пийт Дейвидсън в празнична реклама на Manscaped

Manscaped пусна коледна рекламна кампания с участието на комика Пийт Дейвидсън, който подписа многогодишен договор за посланик на мъжката козметична марка през юли миналата година. В нов спот, озаглавен "Season’s Groomings", Дейвидсън прекарва коледната сутрин с майка си, изиграна от истинската майка на актьора и получава подарък с продукти от Manscaped, плюс "писмо от Дядо Коледа", както и доказателство за автентичността му. 

Coca-Cola заедно с Marshmello 

Coca-Cola пусне лимитирана серия на нов вкус (ягода към диня) през юли миналата година, създаден в сътрудничество с номинирания за Грами артист Marshmello. Това е първият път, когато компанията създава напитка съвместно с артист. Обикновените варианти и вариантите с нулево съдържание на захар от новия вкус са в отличителни черно-бели кутии. Това е част от поредицата от проекти, стремящи се да позиционират The Coca-Cola Company като марка за стил на живот чрез стоки и виртуални изживявания.

Jack in the Box приветства обратно най-известния си служител - актьорът Марк Хамил 

Американската верига ресторанти за бързо хранене Jack in the Box нае актьора и бивш служител на компанията Марк Хамил за нова кампания, с която промотира завръщането на своите пикантни пилешки хапки и елементи от менюто на френски тост пръчици. Във видеото актьорът изненадва клиентите, като седи на гишето на Jack in the Box и ги обслужва. За да разшири кампанията, Jack in the Box издаде и лимитиран тираж на комикс през август, който илюстрира историята на Хамил с марката. Кампанията е свързана с поп културата и се върти около органичната връзка марка-знаменитост. 

И пак Lil Nas X  

Riot Games, създателят на онлайн играта на бойна арена League of Legends също предпочете рапъра Lil Nas X. Партньорството започна със световното първенство на лигата през 2022 г., за което Lil Nas X продуцира химн за шампионата - песента "Star Walkin" Партньорството включва първото съвместно проектирано сътрудничество на изпълнител в играта и демонстрира нарастващ интерес от страна на марките да използват музиканти за създаване на оригинални песни за привличане на нова публика. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ