Snickers събра внимание с „Фотошоп“ трик

Snickers събра внимание с „Фотошоп“ трик

Водещи медии за маркетинг по света отразиха идейна рекламна задна корица на Snickers в американското списание Sports Illustrated. 

На корицата се вижда модел, чиято снимка очевидно е недоизпипана от екипа, който обработва с програмата "Фотошоп" изображенията на манекени в реклами и ги прави да изглеждат още по-перфектни. На рамото на модела има странна женска ръка. Пъпът е изместен доста по-нагоре от нормалното, под бюста. Надпис встрани гласи, че и предпечатните "Фотошоп" специалисти не работят нормално когато са гладни.

Посланието се вписва в познатото мото на Snickers "Не си ти, когато си гладен". Първоначално корицата с "Фотошоп" гафовете дори успя да заблуди наблюдатели, че е лошо изпълнение и наистина е гаф. Това беше маркетиновият трик. 

Идеята е на агенция BBDO Ню Йорк и е гениална в контекста на кампанията "Не си ти, когато си гладен", според наблюдателите от блога за реклама Creative Criminals. 

Ето как задната корица на броя на Sports Illustrated събра не по-малко внимание от предната и снимките на някои световноизвестни модели в списанието, като Бар Рафаели, Кейт Ъптън, Хана Дейвис, Ирина Шейк, Бруклин Декър. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул