Snickers събра внимание с „Фотошоп“ трик

Snickers събра внимание с „Фотошоп“ трик

Snickers събра внимание с „Фотошоп“ трик

Водещи медии за маркетинг по света отразиха идейна рекламна задна корица на Snickers в американското списание Sports Illustrated. 

На корицата се вижда модел, чиято снимка очевидно е недоизпипана от екипа, който обработва с програмата "Фотошоп" изображенията на манекени в реклами и ги прави да изглеждат още по-перфектни. На рамото на модела има странна женска ръка. Пъпът е изместен доста по-нагоре от нормалното, под бюста. Надпис встрани гласи, че и предпечатните "Фотошоп" специалисти не работят нормално когато са гладни.

Посланието се вписва в познатото мото на Snickers "Не си ти, когато си гладен". Първоначално корицата с "Фотошоп" гафовете дори успя да заблуди наблюдатели, че е лошо изпълнение и наистина е гаф. Това беше маркетиновият трик. 

Идеята е на агенция BBDO Ню Йорк и е гениална в контекста на кампанията "Не си ти, когато си гладен", според наблюдателите от блога за реклама Creative Criminals. 

Ето как задната корица на броя на Sports Illustrated събра не по-малко внимание от предната и снимките на някои световноизвестни модели в списанието, като Бар Рафаели, Кейт Ъптън, Хана Дейвис, Ирина Шейк, Бруклин Декър. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ