Starbucks променя логото си

Starbucks променя логото си

Най-голямата кафе верига в света Starbucks отпразнува 40-ата си годишнина с промяна на дизайна на логото си. Новият знак на компанията отново представя образа на познатата морска нимфа, но по-изчистен, без кръглите очертания, и изцяло в зелено. В него липсва надписът "Starbucks Coffee".

Предишните няколко версии на логото на Starbucks превърнаха марката в една от най-разпознаваемите в света. Сега от веригата се надяват, че новото лого ще бъде символична стъпка напред, към едно по-добро бъдеще на компанията.

Това е четвъртото поред лого на Starbucks, откакто през 1971 г. тя стартира като малък магазин за кафе, чай и подправки в Сиатъл, отбелязва komonews.com. Последно изображението на сирената е променено през 1970 г., когато компанията става публична. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Неделя е новият понеделник: Работата през седмия ден помага за по-ефективно разпределение на задачите
Над 50% от оръжията, използвани от Украйна, вече се произвеждат в страната
Скритите опасности от изкушението да се скатавате на работното място по време на празниците
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Централните банки на водещите икономики дават сигнали за промяна в курса на паричната политика