Стимулиране на продажбите със съобщения (Инфографика)
Търсите начини да използвате съобщенията във вашия дигитален маркетингов подход? Все повече и повече хора се обръщат към DM (директни съобщения) за социална ангажираност, тъй като привлекателността на публичното публикуване изчезва. Това накара почти всяка платформа да наблегне повече на своите DM опции през последните месеци, както за обикновени потребители, така и за марки, пише socialmediatoday.com.
Установяването на директна връзка с потребителите може да бъде чудесен начин за подобряване на тази връзка и сега има набор от опции за дируктни съобщения, които да вземете предвид в рамките на вашето планиране.
За да помогне с това, Instagram наскоро публикува набор от четири ключови съвета за вашето бизнес планиране на DM.
За повече подробности разгледайте в инфографиката.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.