Стимулиране на продажбите със съобщения (Инфографика)

Търсите начини да използвате съобщенията във вашия дигитален маркетингов подход? Все повече и повече хора се обръщат към DM (директни съобщения) за социална ангажираност, тъй като привлекателността на публичното публикуване изчезва. Това накара почти всяка платформа да наблегне повече на своите DM опции през последните месеци, както за обикновени потребители, така и за марки, пише socialmediatoday.com.
Установяването на директна връзка с потребителите може да бъде чудесен начин за подобряване на тази връзка и сега има набор от опции за дируктни съобщения, които да вземете предвид в рамките на вашето планиране.
За да помогне с това, Instagram наскоро публикува набор от четири ключови съвета за вашето бизнес планиране на DM.
За повече подробности разгледайте в инфографиката.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Социалният министър: Възрастта за пенсиониране не трябва да се увеличава
Политика |Луис де Гиндос: ЕЦБ подкрепя по-малко банкови буфери и по-прости правила за малките кредитори
Финанси |Nike отчита изненадващ ръст на приходите на фона на усилията за преструктуриране
Компании |САЩ и Франция ще проведат военна мисия за противодействие на Китай в космоса
Свят |IKEA купува сграда в Манхатън за 213 милиона долара за нов магазин в САЩ
Компании |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.