Toyota нае 3 рекламни агенции за слоган от 3 думи

Toyota нае 3 рекламни агенции за слоган от 3 думи

Японската автомобилна марка Toyota се обърна към услугите на няколко рекламни агенции, за да се сдобие с нов слоган. Тя плати значителна сума на офис на Saatchi & Saatchi в САЩ, на Dentsu America, Conill, Burrell, Intertrend и Grieco Research, за да промени досегашния си лозунг "Moving Forward".

Резултатът от поръчката, зададена на общо 3 рекламни агенции и множество специалисти е 3 думи - "Let's Go Places", информира AdvertisingAge. Това ще бъде новото мото на Toyota. В измислянето му са участвали рекламисти от всички офиси, изброени по-горе.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Шефът на НСИ: Над 41% е натрупаната за 5 години инфлация
Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки
Едни от най-големите приложения и уебсайтове в света спряха да работят
Важни решения по пътя към успеха