Toyota организира уникален стрийт арт проект в Брюксел


Японският автомобилен производител Toyota привлече вниманието с нова кампания, която алармира за опасностите при паркирането и движението на заден ход.  "Шофирането назад е причина номер 1 за ударите и драскотините по колите. За жалост вредите са не само по автомобилите. Всяка година умрат деца заради маневрите назад", посочва видео, изготвено за компанията от рекламна агенция Happiness, Брюксел. Клипът пресъздава уникална инициатива на Toyota, организирана в белгийската столица, където трафикът е един от най-лошите в света. 

По повод опасностите от недоброто маневриране назад, компанията реализира специална идея в брюкселския подземен паркинг Q-Park Lapage. По нейна поръчка 3D стрийт арт художникът Ърнест Закеревич изрисува по стените на паркинга свръхистински картини на деца. Целта на рисунките е да впечатлят водачите с реалистичния си вид и да им припомнят да бъдат по-внимателни в движението с автомобила назад. Резултатът можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Наводнението в Елените взе три жертви, областната управа на Бургас помоли армията за помощ (ВИДЕО)
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
Бедствено положение в община Трън
„Топлофикация София“ започва поетапно пускане на парното
Премиерът на Полша нарече продължаващите руски провокации "нов вид война"
Придобиването на EA за 55 млрд. долара е „голяма победа“ за инвеститорите, но поражда несигурност за геймърите
xP&A: когато бюджетът става стратегическо оръжие
Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети