Toyota организира уникален стрийт арт проект в Брюксел

Японският автомобилен производител Toyota привлече вниманието с нова кампания, която алармира за опасностите при паркирането и движението на заден ход.  "Шофирането назад е причина номер 1 за ударите и драскотините по колите. За жалост вредите са не само по автомобилите. Всяка година умрат деца заради маневрите назад", посочва видео, изготвено за компанията от рекламна агенция Happiness, Брюксел. Клипът пресъздава уникална инициатива на Toyota, организирана в белгийската столица, където трафикът е един от най-лошите в света. 

По повод опасностите от недоброто маневриране назад, компанията реализира специална идея в брюкселския подземен паркинг Q-Park Lapage. По нейна поръчка 3D стрийт арт художникът Ърнест Закеревич изрисува по стените на паркинга свръхистински картини на деца. Целта на рисунките е да впечатлят водачите с реалистичния си вид и да им припомнят да бъдат по-внимателни в движението с автомобила назад. Резултатът можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството