Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Toyota организира уникален стрийт арт проект в Брюксел
Японският автомобилен производител Toyota привлече вниманието с нова кампания, която алармира за опасностите при паркирането и движението на заден ход. "Шофирането назад е причина номер 1 за ударите и драскотините по колите. За жалост вредите са не само по автомобилите. Всяка година умрат деца заради маневрите назад", посочва видео, изготвено за компанията от рекламна агенция Happiness, Брюксел. Клипът пресъздава уникална инициатива на Toyota, организирана в белгийската столица, където трафикът е един от най-лошите в света.
По повод опасностите от недоброто маневриране назад, компанията реализира специална идея в брюкселския подземен паркинг Q-Park Lapage. По нейна поръчка 3D стрийт арт художникът Ърнест Закеревич изрисува по стените на паркинга свръхистински картини на деца. Целта на рисунките е да впечатлят водачите с реалистичния си вид и да им припомнят да бъдат по-внимателни в движението с автомобила назад. Резултатът можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.