Tuborg с нова маркетинг кампания

Tuborg с нова маркетинг кампания

Tuborg стратира нова маркетингова кампания с цел да затвърди позицията си в премиум сегмента у нас. „Карлсберг България” организира вълнуваща промоция, в която ще раздаде 30 000 атрактивни подаръци на феновете на Tuborg.

Компанията пуска лимитирана серия бутилки с уникални разноцветни капачки, всяка от които изразява една от емоциите, с които е свързана марката: Dance (Танцувай), Sing (Пей), Feel (Чувствай), Play (Играй) и Share (Споделяй).

„Феновете на Tuborg са млади, жизнени и екстровертни хора, които обичат музиката, танците и забавленията. Амбицията ни през настоящата година е да продължим да увеличаваме пазарния дял на марката и да затвърдим силните ни позиции от гледна точка на имидж сред най-младите, чрез активни маркетингови дейности, интересни промоции, както и като превърнем пазаруването на нашите продукти в магазините в още по-голямо удоволствие”, каза Христина Вучева, бранд мениджър на Tuborg в Карлсберг България.

Подробности за новата промоция можете да откриете на www.tuborg.bg.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Сигнал за опасност: Коралите в Големия бариерен риф в Австралия избледняват рекордно
Израелският кабинет по сигурността одобри план за превземане на град Газа
Антирекорд: Населението на Япония е намаляло с 900 000 души за една година
На днешната дата, 8 август. Имен ден празнуват Емилиан, Емилиян, Емилия
Прости стъпки, с които да преодолеете съмненията в себе си на работното място
Зам.-министър Барбалов: Очакваният спад в българския износ за САЩ заради новите мита е около 32,8%
Китай пуска най-нова версия на maglev-влак със 600 км/ч
Италия започва строителството на най-дългия висящ мост в света и „мечта на Берлускони“