Tuborg с нова маркетинг кампания

Tuborg с нова маркетинг кампания

Tuborg стратира нова маркетингова кампания с цел да затвърди позицията си в премиум сегмента у нас. „Карлсберг България” организира вълнуваща промоция, в която ще раздаде 30 000 атрактивни подаръци на феновете на Tuborg.

Компанията пуска лимитирана серия бутилки с уникални разноцветни капачки, всяка от които изразява една от емоциите, с които е свързана марката: Dance (Танцувай), Sing (Пей), Feel (Чувствай), Play (Играй) и Share (Споделяй).

„Феновете на Tuborg са млади, жизнени и екстровертни хора, които обичат музиката, танците и забавленията. Амбицията ни през настоящата година е да продължим да увеличаваме пазарния дял на марката и да затвърдим силните ни позиции от гледна точка на имидж сред най-младите, чрез активни маркетингови дейности, интересни промоции, както и като превърнем пазаруването на нашите продукти в магазините в още по-голямо удоволствие”, каза Христина Вучева, бранд мениджър на Tuborg в Карлсберг България.

Подробности за новата промоция можете да откриете на www.tuborg.bg.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
25 града в Иран са забранили разхождането на кучета и дори превозването им в автомобили
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Сирия отново ще се внедри в световната икономика след 14 години като държава-парий
Президентът Радев пристигна в Казахстан