Volkswagen се отказва от рекламния слоган „Das Auto”

Volkswagen се отказва от рекламния слоган „Das Auto”

Германският автомобилен концерн Volkswagen ще престане да използва рекламния слоган Das Auto (Автомобилът!), съобщи Reuters.

Това ще е една от мерките за промяна на имиджа на бранда, пострадал сериозно от разразилия се скандал с манипулирането на данните за отделянето на вредни емисии от моделите на компанията с дизелови двигатели.

Говорител на концерна отбелязва, че засега е рано да се смята, че слоганът, използван от 2007 г. досега, ще бъде „погребан” завинати, но Das Auto няма да се появява в бъдещите рекламни кампании на марката Volkswagen

Според Херберт Диес, който оглавява бранда Volkswagen, слоганът, твърдящ, че автомобилите на VW са категорично над всички останали по достойнствата си, не отговаря на настоящата ситуация. „Сега марката трябва да демонстрира скромност, а Das Auto звучи твърде претенциозно”, добавя той.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското разузнаване: 90% е вероятността коронавирусът да е изтекъл от лабораторията в Ухан
Тръмп заплаши с 200% мита за виното и други алколни продукти, ако ЕС не премахне тарифата върху уискито
Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна
След преизчисляването: „Величие“ прехвърлят 4-процентната бариера за влизане в парламента
Конституционният съд обяви за незаконен изборът на 16 депутати
Анджей Дуда призова САЩ да разположат ядрени бойни глави на територията на Полша
Антибиотиците и лекарствата за вирусни инфекции ще са безплатни за малките деца