Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Wine & Dine стратегия за изграждане на бизнес и марка
Човек може да изгради цял бизнес или марка, ако разполага със способността да забавлява компании в социална среда. Това казва в новата си книга ("Power Entertaining") американският автор Еди Остерланд. Той обяснява как можем да превърнем вечерите на по чаша вино и хубава храна в основа за печелившо финансово и имиджово бъдеще. А това е напълно възможно. Историята на бизнеса през десетилетията го потвърждава.
Остерланд определя способността ни да забавляваме хората около себе си в неформална обстановка вечер (наричана от него "power entertaining") като ключово умение. Важното е да създаваме чрез присъствието си приятно изживяване за гостите. Можем да го правим с помощта на страхотно вино, добра храна, хубава компания и като създаваме атмосфера.
Идеята е да се научим да печелим от умението си да оставяме в хората приятни спомени, които в бъдеще ще ги накарат да ни помнят, да се сещат за нас и да искат да работят с нас.
Тук следват няколко принципа, които ще ви помогнат да овладеете Wine&Dine умението да забавлявате компания, чрез което мнозина са успели да изградят цял бизнес, бранд или дори самите себе си. То може да ви помогне също да издигнете бизнеса си на по-високо ниво.
● Мислете за забавляването на останалите като за стратегия за бизнес развитие. Можете да брандирате себе си и компанията си, като създавате запомнящи се и приятни социални събития. Организирането на такива е страхотен начин да станете център на влияние. Така е било още от времената на Римската империя. Да бъдеш домакин на вечерна сбирка те е дарявало с внимание (и влияние).
Създаването на впечатляващо преживяване, което да се помни дълго, се постига с помощта на качествена храна и напитки, но най-вече като предлагате нагостите си да изпробват нещо оригинално, приятно и необичайно, за което не са знаели досега. Или пък като разгледат красиви, необичайни предмети, които досега не са виждали.
Ангажирайте сомелиер, ако е възможно. Представете на гостите си непознато вино и ястия.
● Бъдете ентусиазиран майстор на етикета. Способността да забавляваме е свързана и с това да накараме гостите си да се чувстват специални, като ги посрещнем като такива. Топлината и гостоприемството, приятният тон и добре декорираният вход са решаващи за спомена, който ще оставите.
● Дайте старт на вечерта с шампанско. Вдигнете тост, преди да се сервира вечерята. Така хората веднага ще се почувстват обединени и много специални. Още в първите минути на вечерта предлагайте по чаша от пенливото питие, за да могат всички да си вземат с пристигането си.
● Първо сервирайте най-добрата си храна. Щом говорим за Wine&Dine събитие, повечето хора вероятно пристигат от работа и са много гладни. Затова оставете ядките, зеленчуците и чипса за накрая. Предложете им незабавно малки порции солидна храна за прегладнели и уморени. Например парчета шотландска пушена сьомга или пък jambón ibérico de bellota - вид испанска шунка, която изглежда като прошуто, но е много по-екзотична. Ако ги държите продължително гладни, хората ще станат изтощени и изнервени. Ако пък хапнат нещо веднага, ще се отправят към виното, а оттук и към приятните разговори.
● Инвестирайте в елегантни чаши за вино, каквито много малко организации и компании използват. Дайте повечко пари за уникални, красиви съдове и други специални аксесоари за бара, за да внесете стил и показност.
● Бъдете винаги грижовни към нуждите на гостите си. Подарете им нещо на тръгване.
Изкуството да бъдат забавлявани партньори и гости за мнозина днес е ефективно продължение на маркетинга и усилията за бизнес развитие. Както и начин да се даде на клиентите „бранд изживяване“ от вашата фирма. Или сигнал, че желаете да задържите силна бизнес връзката си с тях.
По материал на списание Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.