Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Алфа Рисърч: Има значителен ръст на доверието към БНТ
Доверието в Българската национална телевизия (БНТ) значително се е повишило през последните години, показва социологическо изследване на Алфа Рисърч.
За 2016 година доверието е 51,2%, а отчетеният ръст, в сравнение с 2014 година, е с 6,5 на сто. Данните бяха представени от директора на социологическата агенция Боряна Димитрова в ефира на предаването „Денят започва с култура” по БНТ.
„Този кредит на доверие е висок и много важен, защото развитието на телевизията от тоталитарния режим до една независима обществена медия, каквато е днес, е труден и изисква доказване на независимостта й всеки ден. Данните показват, че тук говорим за една наистина обективна медия”, коментира Димитрова.
На въпрос как се е променила БНТ през последните 5-6 години, 58,9% от анкетираните са отговорили, че има значително подобрение.
Проучването твърди, че обществото разпознава националната телевизия с обективната информация, която предоставя по социално значими проблеми и бързото и адекватно отразяване на обществените събития (58%). Когато има конфликти и кризи, зрителите търсят БНТ, за да открият необходимата достоверност на новините, сочат още данните.
Другото направление, в което хората припознават обществената медия, е създаването на произведения от български автори и поощряване на българското изкуство (35%). Анкетираните са отчели и силно застъпените образователни и културни програми в ефира на БНТ, както и наличието на предавания за всички социални групи (34%).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.