Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Банка ICBC е най-скъпата китайска марка
Най-ценната китайска марка е банка, за която повечето от чужденците не са чували, пише AdvertisingAge. Индустриалната търговска банка на Китай ICBC надмина China Mobile и беше обявена за най-скъпата марка в годишния топ 100 на Hurun Report. Тя е оценена на 43,6 млрд. долара.
Класацията отразява силата и огромния размер на китайския вътрешен пазар, отбелязват анализатори. Най-големият телеком в света China Mobile (600 млн. потребители) държеше първата позиция в нея в последните 5 години. Сега той е оценен на 2. място като марка на стойност 42,2 млрд. долара. „Ето защо това е доста голям ден за ICBC”, коментира председателят на Hurun Рупърт Хугиуърф.
Проучването на компанията е базирано на комбинация от изследване на предпочитанията на потребителите към марката, извършено от международната изследователска фирма GMI, бранд анализ и икономически данни. След това всяка марка е окачествена със стойността й в американски долари. Оценявани са само марките, които директно достигат до потребителите на вътрешния пазар и са създадени в Китай. Business-to-business марки като Huawei – нарастващ международен гигант, който осигурява IT и комуникационни услуги на други фирми, не са допуснати в изследването.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.