Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|БГ маркетинг стратегия, похвалена от руския Forbes
Българският модел с късметчетата за кафе бе посочен от руското издание на сп. „Forbes” за пример в статия под заглавие „Маркетинг за стотинки”.
С голяма симпатия, авторът на материала Анастасия Швецова нарежда хрумването на бизнесмена Кирил Керин до други любопитни идеи за алтернативен маркетинг с минимални разходи. Ето какво пише тя:
„Когато разходите за рекламни агенции не са по джоба, винаги се намират отлични алтернативни способи за привличане на клиенти.
Всички вносители на кафе в България например си сътрудничат с неголямата фирма на българския бизнесмен Кирил Керин, която вече няколко години се занимава със създаване на "късметчета" — малки свитъци с пожелания, които са българската версия на прочутите американски бисквитки с пожелания”, пише Швецова. По-нататък тя описва как се ражда идеята. „През май 2000 г. бившият рекламен специалист Керин се заглежда в намръщените лица на хората, пиещи сутрешното си кафе в заведение в София. Повечето от тях изпивали набързо кафето, докато преглеждали вестници и също толкова намръщени, се отправяли по задачи. Така на Керин му хрумнало как да превърне чашата сутрешно кафе в истински заряд на бодрост и позитивизъм. Първата партида от 200 броя късметчета той пласирал в близкото кафене. На следващия ден получил поръчка вече за 500 броя. Отначало Керин доставял своите hand-made-изделия само в кафенетата, но скоро те станали толкова популярни, че към тях проявил интерес голям хотел в центъра на българската столица.”, разказва авторката.
„Тогава Керин прави следващата стъпка — предлага на голяма компания вносител съвместна маркетингова стратегия: късметчетата да се получават само при поръчка на определена марка кафе, внасяна от нея. Така разходите за маркетинг на компания-вносител са незначителни, а ефектът е очевиден. А компанията на Керин процъфтява – той е патентовал идеятя си и вече преговаря за лансирането й в Словакия и Полша”, завършва материала.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.