Билборд на IKEA прави максималното в ограничено пространство


Шведският бранд IKEA предизвика възторга на специалистите по дигитална външна реклама с иновативен билборд, който превръща 9 кв. м рекламно пространство в 27 кв. м.

Как така? Adweek обяснява: бордът показва три различни надписа, разположени един върху друг и изобразени в различни цветове – синьозелено, лилаво и жълто. Нощем на него светят червени, зелени и сини крушки, които разкриват различните надписи. Червените крушки правят възможно излъчването на текста в синьозелено, зелените в лилаво, а сините правят видимо жълотото. Всичко това се случва с технология, дело на рекламна агенция Thjnk и продуцентско студио I Made This в Германия. Посланието е, че билбордът на IKEA е като мебелите й – прави максималното в ограничено пространство.  

Визуланият трик е най-атрактивен през нощта.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Островът Ташироджима: Царството на котките
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт