Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Билборд на IKEA прави максималното в ограничено пространство
Шведският бранд IKEA предизвика възторга на специалистите по дигитална външна реклама с иновативен билборд, който превръща 9 кв. м рекламно пространство в 27 кв. м.
Как така? Adweek обяснява: бордът показва три различни надписа, разположени един върху друг и изобразени в различни цветове – синьозелено, лилаво и жълто. Нощем на него светят червени, зелени и сини крушки, които разкриват различните надписи. Червените крушки правят възможно излъчването на текста в синьозелено, зелените в лилаво, а сините правят видимо жълотото. Всичко това се случва с технология, дело на рекламна агенция Thjnk и продуцентско студио I Made This в Германия. Посланието е, че билбордът на IKEA е като мебелите й – прави максималното в ограничено пространство.
Визуланият трик е най-атрактивен през нощта.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.