Билборд на IKEA прави максималното в ограничено пространство

Шведският бранд IKEA предизвика възторга на специалистите по дигитална външна реклама с иновативен билборд, който превръща 9 кв. м рекламно пространство в 27 кв. м.

Как така? Adweek обяснява: бордът показва три различни надписа, разположени един върху друг и изобразени в различни цветове – синьозелено, лилаво и жълто. Нощем на него светят червени, зелени и сини крушки, които разкриват различните надписи. Червените крушки правят възможно излъчването на текста в синьозелено, зелените в лилаво, а сините правят видимо жълотото. Всичко това се случва с технология, дело на рекламна агенция Thjnk и продуцентско студио I Made This в Германия. Посланието е, че билбордът на IKEA е като мебелите й – прави максималното в ограничено пространство.  

Визуланият трик е най-атрактивен през нощта.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Слънце до обяд, следобед - облаци и превалявания