Близо 200 млн. по света използват софтуер за блокиране на реклама

Близо 200 млн. по света използват софтуер за блокиране на реклама

Близо 200 млн. по света използват софтуер за блокиране на реклама

Ползването на софтуер за блокиране на реклама на личните компютри може да е по-широко разпространено от предполаганото досега, посочва Business Insider. Близо 200 млн. потребители по света са инсталирали такъв и активно го използват, по данни на ново изследване на PageFair и Adobe. Броят е значително по-голям спрямо преди една година.

Програмите, които блокират появата на реклами в уебсайтове, в търсенето в интернет и социални мрежи, стават все по-употребявани в Щатите, където се смята, че към юни 2015 г. 45 млн. души са се обръщали към тях. Повишението е 50% в сравнение с 2014 г. 

Блокирането на онлайн рекламата поставя сериозна заплаха за бизнеса на дигиталните медии, които са зависими от рекламните си приходи. Ако то достигне нивата в мобилните устройства, които вече е достигнало при десктоп версиите на сайтовете, само американските дигитални медийни компании може да изгубят 9,7 млрд. долара следващата година, по изчисления на BI Intelligence към Business Insider. 

Блокирането зависи до голяма степен от вида предпочитано съдържание от интернет потребителя и демографията на публиката. Издателите, които се стремят да достигнат аудитория от момчета тийнейджъри чрез сайтовете за видео игри, ще пострадат най-сериозно от софтуера за блокиране на реклами, или поне се очаква спадът при тях да бъде по-голям от този при новинарските сайтове. 

Така наречените ад-блокъри използват един или два метода за да предотвратяват зареждането на онлйан реклами. В повечето случаи възпират рекламите, които се показват пред смисък от известни рекламни сървъри. Сред блокираните формати обикновено се включват банери, видео, реклама в социалните мрежи и в търсенето, която се вижда в уеб браузъра. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ