В Twitter ще се таргетира и според езика

В Twitter ще се таргетира и според езика

Социалната мрежа Twitter предлага на рекламодателите нова услуга, която им позволява да достигат целевата си аудитория и според езика, който тя говори.

Това е стъпка напред в усилията на платформата да привлича повече реклама след спада на бизнес резултатите й в края на миналата година, посочва Би Би Си. Twitter се издържа основно от реклама – 90% от продажбите й в първото тримесечие на 2014 г. са били на онлайн рекламно пространство.

Компанията вече позволява на фирмите да таргетират потребителите според интересите им, както и по ключови думи, пол и географско местоположение. Сега вече марките щеимат възможността да купуват промоционални туитове и промоционални регистрации и на езика, който аудиторията им разбира. Това ще направи рекламата, която хората виждат в Twitter, още по-свързана с тях самите, посочва Нипун Малхотра – групов продуктов мениджър приходи в Twitter.

В последните месеци Twitter е една от социалните мрежи със спад в темпото на растеж. Финансов доклад на компанията с 255 милиона активни потребители посочи, че броят на месечните потребители в сайта й е намалял с 5,8% в първото тримесечие на годината спрямо същия период година по-рано.

В същото време рекламодателите се опасяват, че потребителската им база в Twitter не може да се превърне в пари.

В последните 3 месеца на 2013 г. Twitter отчете загуба от 132 млн. долара. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ