Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В Twitter ще се таргетира и според езика
Социалната мрежа Twitter предлага на рекламодателите нова услуга, която им позволява да достигат целевата си аудитория и според езика, който тя говори.
Това е стъпка напред в усилията на платформата да привлича повече реклама след спада на бизнес резултатите й в края на миналата година, посочва Би Би Си. Twitter се издържа основно от реклама – 90% от продажбите й в първото тримесечие на 2014 г. са били на онлайн рекламно пространство.
Компанията вече позволява на фирмите да таргетират потребителите според интересите им, както и по ключови думи, пол и географско местоположение. Сега вече марките щеимат възможността да купуват промоционални туитове и промоционални регистрации и на езика, който аудиторията им разбира. Това ще направи рекламата, която хората виждат в Twitter, още по-свързана с тях самите, посочва Нипун Малхотра – групов продуктов мениджър приходи в Twitter.
В последните месеци Twitter е една от социалните мрежи със спад в темпото на растеж. Финансов доклад на компанията с 255 милиона активни потребители посочи, че броят на месечните потребители в сайта й е намалял с 5,8% в първото тримесечие на годината спрямо същия период година по-рано.
В същото време рекламодателите се опасяват, че потребителската им база в Twitter не може да се превърне в пари.
В последните 3 месеца на 2013 г. Twitter отчете загуба от 132 млн. долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.