"Вкусен" билборд светва с изгрева на слънцето

Среда. 

Високотехнологичен крайпътен билборд на McDonald's в канадския град Ванкувър събра вниманието на по-големите онлайн маркетинг медии с идея и изпълнение.

Билбордът рекламира яйчен макмъфин (Egg McMuffin) на веригата за бързо хранене, избиран и предпочитан от клиентите за закуска. Бордът е монтиран с гръб към пътя, а в дъното на пътя ежедневно изгрява слънцето. Щом слънцето започне да изгрява, мъфинът на билборда свети все по-силно, успоредно със засилването на слънчевите лъчи, за да придобие вкусен, изкусителен вид за шофьорите. 

Агенция Cossette във Ванкувър е автор на кампанията. С тази външна реклама тя спечели местния рекламен конкурс Carte Blanche, чиито победител получава пътуване то Кан, Франция, за посещение на най-престижното и интересно събитие в света на маркетинга за годината - международния фестивал на креативността. Такава награда грабна канадската агенция победител, а клиентът й - McDonald's, получава медийно пространство за рекламиране във Ванкувър на стойност 50 000 долара. Екипът Cossette/McDonald's печели надпреварата с идеята за билборда, след което я реализира, посочва Adweek. 

"Дигиталният борд е настроен за минути на изгрев, като всеки негов кадър е нареден по най-добрия начин, който успяхме да сътворим", обяснява агенцията. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас