Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Вкусен" билборд светва с изгрева на слънцето
Високотехнологичен крайпътен билборд на McDonald's в канадския град Ванкувър събра вниманието на по-големите онлайн маркетинг медии с идея и изпълнение.
Билбордът рекламира яйчен макмъфин (Egg McMuffin) на веригата за бързо хранене, избиран и предпочитан от клиентите за закуска. Бордът е монтиран с гръб към пътя, а в дъното на пътя ежедневно изгрява слънцето. Щом слънцето започне да изгрява, мъфинът на билборда свети все по-силно, успоредно със засилването на слънчевите лъчи, за да придобие вкусен, изкусителен вид за шофьорите.
Агенция Cossette във Ванкувър е автор на кампанията. С тази външна реклама тя спечели местния рекламен конкурс Carte Blanche, чиито победител получава пътуване то Кан, Франция, за посещение на най-престижното и интересно събитие в света на маркетинга за годината - международния фестивал на креативността. Такава награда грабна канадската агенция победител, а клиентът й - McDonald's, получава медийно пространство за рекламиране във Ванкувър на стойност 50 000 долара. Екипът Cossette/McDonald's печели надпреварата с идеята за билборда, след което я реализира, посочва Adweek.
"Дигиталният борд е настроен за минути на изгрев, като всеки негов кадър е нареден по най-добрия начин, който успяхме да сътворим", обяснява агенцията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.