Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Въпросът, който създава продажби
Съществува съвсем простичък въпрос, съставен от една дума, който почти всички търговци забравят: „Защо?”
Той определя водещите мотиви на клиента. Щом е зададен, почти винаги следва продажба.
Хората купуват само, за да разрешат проблем. Това важи и за емоционалните покупки. Дори когато купуваме на съпругата си цветя или бижута, го правим, за да разрешим проблем. Някои биха отговорили „Не. Обичам жена си и затова и купувам букет от рози”. Вгледайте се малко по-надълбоко в ситуацията. Винаги ще откриете някакъв проблем, който опитвате да разрешите. Защо мислите хората казват, че щастливата съпруга е щастлив живот? ("A happy wife is a happy life.")
Ако сте търговец, разберете какъв е проблемът, който потенциалният ви купувач или клиентът ви се опитва да разреши и не само ще затворите продажбата, но и ще я направите по-бързо и ще спечелите повече пари. „Защо?” е горивото на всяка сделка. Доминиращият мотив за покупка.
Понякога дори клиентите не са наясно за мотивацията си. Работа на търговеца е да я изясни. Когато им даде отговора на въпроса става ясно защо те правят бизнес с него.
Има няколко специфични въпроса, които могат да помогнат на клиентите за достигането на отговора.
• Защо сте тук днес?
• Защо се интересувате от този продукт?
• Защо това е важно за вас?
• Защо се съгласихте да се срещнем?
• Защо решихте да направите това сега?
• Защо бихте направили този вид инвестиция?
Виждаме тази динамика всеки ден, в много, най-различни индустрии. Също и в лукса. Никой не купува часовник за 57 000 долара, за да е информиран колко е часа. И тази луксозна вещ се купува, за да разреши проблем – със самоличността на клиента, със самочувствието му, с усещането му за успех, социалния му статус. Цената не е важна. Щом на купувача се помогне да види проблем, който продуктът разрешава, решението му за покупка става много по-лесно.
Стигнете до отговора на въпроса „Защо?” и продажбата ще последва.
От списание Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.