Гениални минималистични реклами

Гениални минималистични реклами

Леонардо да Винчи веднъж е казал: „Простите неща са най-изтънчени”, а архитектът Лудвиг Мис ван ден Рое е адаптирал мотото „Малкото е повече”, за да опише типичните за неговия стил – чистота и простота на формите и линиите. Всеки елемент, всеки детайл има множество визуални и функционални цели (като например да се използва пода, за да се прокара подово отопление).

Дори и след 500 години думите на Леонардо са истина и това правило е все още широко разпространено в дизайна и рекламата. Може и да звучи малко противоречиво, но простите неща често изискват и много повече креативност и са много по-сложни за създаване, отколкото изглеждат. Но и ефекта при тях е поразителен, обикновено една проста идея е силно въздействаща на аудиторията.

И без повече приказки тук ще ви представим няколко от най-добрите примера за минималистични реклами, правени някога.

1. Хът Уебър: Хитлер срещу Чаплин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“В шапката е“ (Рекламна агенция: Serviceplan Хамбург / Мюхнен, Германия)

2. Playboy: 31-годишнина Бразилия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рекламна агенция: Неогама, Бразилия

3. Strongermarriage.com: Me (Аз)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Ако искате по-стабилен брак работете за него заедно” (Рекламна агенция: Richter7, Солт Лейк Сити, САЩ)

4. Казино Аделейд: Покер за дами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

”Всеки четвъртък вечер през октомври в Казино Аделейд. Покер за дами” (Рекламна агенция: Jamshop, Аделейд, Австралия)

5. BBDO Централна Азия: Числа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рекламна агенция: BBDO Централна Азия, Алмати, Казахстан

Очаквайте продължение!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ