Видео рекламите - фактори за успех

Видео рекламите - фактори за успех

Видео съдържанието ще бъде водещ инструмент за онлайн маркетинг в следващите 5 години. Това прогнозира BI Intelligence - звеното за пазарни изследвания към американския сайт Business Insider. 

Предвид това очакването, какви видео реклами ще работят в интернет средата? Факторите за успех, според ново изследване, са два: таргетирането и размерът на екрана на мобилното устройство. 

По-кратките видео реклами от няколко секунди оставят по-силно впечатление в хората, смятат наблюдателите. Правилото е валидно най-вече за поколението Y. По-възрастните в аудиторията реагират на по-дълги рекламни спотове, твърди проучването, изготвено от Millward Brown Digital и Tremor Video в Щатите и цитирано от Business Insider. To предлага предложение как рекламодателите могат да оптимизират кампаниите си с видео реклама, в зависимост какво съобщение се опитват да комуникират и кого да достигнат. 

Различните демографски групи реагират различно на дължината на рекламата. Y поколението дава по-добър отговор на 10-секундните мобилни видео реклами, докато хората на възраст между 34 и 54 години реагират по-добре на 30-секундни спотове. Смята се, че тенденцията може би е задвижена от типа съдържание, което поколението Y използва в популярните мобилни приложения за видео споделяне като Snapchat и Vine. Y обича по-късите видеа. 

Размерът на екрана и дължината на клипа трябва да са съобразени с посланието на кампанията. 30-секундната онлайн видео реклама и мобилните екрани с по-голям размер вършат по-добра работа при рекламата, която трябва да предаде сложна информация на зрителите. Запитани колко информация им е предала показана им реклама, 73% от респондентите в проучването са дали по-висока оценка на 30-секудната видео реклама, спрямо 68% на 10-секундната.

73% твърдят, че рекламите, които са гледали на таблет, по-добре са им предали информация, спрямо тези на екрана на телефона. Изводът: Това подсказва, че е за препоръчване ако рекламодателите създават онлайн видео реклами с нова информация, да ги правят по-дълги и пригодени за мобилни екрани с по-големи размери. 

Всяка от социалните мрежи Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram представи по-дълги видео формати - те позволяват да се рекламира в повече време и пространство, за да достигнат съобщенията потребителите. 

В същото време, ако рекламодателите искат да създадат ангажираност, дългите видео реклами може и да не свършат работа. 

Интернет потребители по целия свят прекарват все повече време от ежедневието, взирайки се в мобилните телефони - възможността за компаниите да се популяризират е нарастваща. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ