Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Видео рекламите - фактори за успех
Видео съдържанието ще бъде водещ инструмент за онлайн маркетинг в следващите 5 години. Това прогнозира BI Intelligence - звеното за пазарни изследвания към американския сайт Business Insider.
Предвид това очакването, какви видео реклами ще работят в интернет средата? Факторите за успех, според ново изследване, са два: таргетирането и размерът на екрана на мобилното устройство.
По-кратките видео реклами от няколко секунди оставят по-силно впечатление в хората, смятат наблюдателите. Правилото е валидно най-вече за поколението Y. По-възрастните в аудиторията реагират на по-дълги рекламни спотове, твърди проучването, изготвено от Millward Brown Digital и Tremor Video в Щатите и цитирано от Business Insider. To предлага предложение как рекламодателите могат да оптимизират кампаниите си с видео реклама, в зависимост какво съобщение се опитват да комуникират и кого да достигнат.
Различните демографски групи реагират различно на дължината на рекламата. Y поколението дава по-добър отговор на 10-секундните мобилни видео реклами, докато хората на възраст между 34 и 54 години реагират по-добре на 30-секундни спотове. Смята се, че тенденцията може би е задвижена от типа съдържание, което поколението Y използва в популярните мобилни приложения за видео споделяне като Snapchat и Vine. Y обича по-късите видеа.
Размерът на екрана и дължината на клипа трябва да са съобразени с посланието на кампанията. 30-секундната онлайн видео реклама и мобилните екрани с по-голям размер вършат по-добра работа при рекламата, която трябва да предаде сложна информация на зрителите. Запитани колко информация им е предала показана им реклама, 73% от респондентите в проучването са дали по-висока оценка на 30-секудната видео реклама, спрямо 68% на 10-секундната.
73% твърдят, че рекламите, които са гледали на таблет, по-добре са им предали информация, спрямо тези на екрана на телефона. Изводът: Това подсказва, че е за препоръчване ако рекламодателите създават онлайн видео реклами с нова информация, да ги правят по-дълги и пригодени за мобилни екрани с по-големи размери.
Всяка от социалните мрежи Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram представи по-дълги видео формати - те позволяват да се рекламира в повече време и пространство, за да достигнат съобщенията потребителите.
В същото време, ако рекламодателите искат да създадат ангажираност, дългите видео реклами може и да не свършат работа.
Интернет потребители по целия свят прекарват все повече време от ежедневието, взирайки се в мобилните телефони - възможността за компаниите да се популяризират е нарастваща.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.