"Дейли Мейл" стана по-интересен за рекламодателите онлайн

Дейли Мейл стана по-интересен за рекламодателите онлайн

Сайтът на британския вестник „Дейли Мейл” - Mail Online - отчете значителен скок на приходите от интернет реклама. Тенденцията привлече вниманието на маркетолози от различни точки на света.

Очаква се вестникът да събере рекламни приходи от 45 милиона лири тази година, с ръст на дигиталната реклама и спад на тази в печатното му тяло.

Уеб-сайтът на „Дейли Мейл” е един от най-посещаваните адреси на информационни източници в света. Той имаше 111 милиона уникални потребители през миналия месец, посочва „Гардиън”. В петте месеца до края на февруари 2013 г. приходите му от реклама са се повишили с 13 милиона лири спрямо същия период година по-рано. В същото време приходите от печатна реклама на DMG Media – британския издател на „Дейли Мейл” и „Дженерал Тръст”, са били с 11 милиона лири по-малко в сравнение с периода до февруари 2012 година.

Очаква се приходите на Mail Online за март да достигнат 3,4 милиона лири от реклама, а пълните му годишни приходи за 12-те месеца до края на септември – около 45 милиона лири.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На фокус следващата седмица: Финално тримесечие
На днешната дата, 27 септември. Рождениците днес
Как да управляваме ангажиментите си по примера на Бил Гейтс?
Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Културни кодове: Думите, които лъжците повтарят най-често, според изкуствения интелект
България е втора по ръст на цените на пакетните почивки в ЕС през август на годишна база
Великобритания планира да въведе задължителни дигитални лични карти
Марк Рюте: НАТО не може да си позволи да сваля евтини дронове със скъпи ракети