"Дейли Мейл" стана по-интересен за рекламодателите онлайн

Дейли Мейл стана по-интересен за рекламодателите онлайн

Сайтът на британския вестник „Дейли Мейл” - Mail Online - отчете значителен скок на приходите от интернет реклама. Тенденцията привлече вниманието на маркетолози от различни точки на света.

Очаква се вестникът да събере рекламни приходи от 45 милиона лири тази година, с ръст на дигиталната реклама и спад на тази в печатното му тяло.

Уеб-сайтът на „Дейли Мейл” е един от най-посещаваните адреси на информационни източници в света. Той имаше 111 милиона уникални потребители през миналия месец, посочва „Гардиън”. В петте месеца до края на февруари 2013 г. приходите му от реклама са се повишили с 13 милиона лири спрямо същия период година по-рано. В същото време приходите от печатна реклама на DMG Media – британския издател на „Дейли Мейл” и „Дженерал Тръст”, са били с 11 милиона лири по-малко в сравнение с периода до февруари 2012 година.

Очаква се приходите на Mail Online за март да достигнат 3,4 милиона лири от реклама, а пълните му годишни приходи за 12-те месеца до края на септември – около 45 милиона лири.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ