Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Дигиталният маркетинг навлиза и в здравната индустрия
Индустрията на здарвеопазването обикновено изостава от останалите по отношение на маркетинга. Някъде, с около 2 години. Множество регулации на здравните власти диктуват как ще се поднася информация на пациентите. Налагат се забрани. Разглежда се под лупа съставът на продуктите и това е съвсем правилно.
Може да бъде доста плашещо да се адапритат новите тенденции в маркетинга към здравния сектор, при една толкова стриктна регулация. Но и това се случва, разказва сп. Inc.
Изданието дава пример с Рафаел Луго - хирург в болница в Хюстън. Той съдейства на други лекари да се свързват с пациантите по високотехнологични начини. От гледна точка на своя опит, Луго посочва, че дигиталният маркетинг вече е нещо съвсем задължително и полезно за модерните болници, медицински практики, за застрахователите, фармацевтичните компании, производителите на медицински технологии и другите организации в сектора на здравеопазването.
По последни данни от изследване на Epocrates в Щатите и на други производители на медицинска техника, 96% от лекарите в страната имат смартфони, между 56% и 76% имат таблети. Множество изследвания са показвали, че употребата на смарт телефони от лекарите се е увеличила изключително.
Освен това, други изследвания, цитирани от Луго, обръщат внимание, че над 80% от лекарите в САЩ използват десктоп компютри по време на работата си. Те ползват интернет търсачкии като Google при диагностицирането на болести и здравната грижа за пациенти. Освен това, чрез интернет се свързват със здравни организации. Това е причината дигиталният маркетинг да е много важен за работата им.
Според изследането "Think With Google", 84% от пациентите в Щатите използват както оналйн, така и офлайн изтоници за търсене на болници. Търсачките докарват три пъти повече посетители на сайтовете на болниците, в сравнение с посещаемостта без търсене на тези сайтове. Хиляди пациенти търсят сайтове на болници в смартфона си, докато са в крачка. Използват устройството, за да си записват часове за прегледи.
"Невъзможно е да се изгради стратегия без правилното онлайн съдържание", коментира Луго. "За да успеят в днешната развиваща се индустрия на здравеопазването, лекарите и болничните групи трябва постоянно да произвеждат ново съдържание, което не само съдейства те да бъдат откривани, но и им дава възможност да прихващат връзки с нови пациенти", коментира американският хирург.
От публикации в блогове, до обновления в социалните мрежи, видеоклипове, е-книги, уебинари и други - има нужда да се публикува съдържание онлайн от представители на здравната индустрия. Социалните мрежи са добри канали за комуникация с аудиторията. Там хората могат да научават повече за нови здравни услуги и продукти.
"От моята гледна точка на доктор, виждам голяма празнота в дигиталното маркетингово пространство за лекарите, така че сега активно помагам на други лекари и здравни организации да използват тези инструменти, за да откриват пациенти по икономиен начин, като просто предоставят стойностно съдържание и силно брандиране в техния пазар. Това наистина е ситуация, в която и двете страни печелят - пациентът и лекарят", допълва Луго.
Въпреки че има дълъг път за вървене, дигиталният маркетинг променя дори най-тежките индустрии. Коя ли ще бъде следващата, изменена от него?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Надзорният съвет на НОИ одобри ревизирания проектобюджет на ДОО за 2026 г.
България |От утре пускат поетапно парното в София
Общество |От НСОРБ прогнозират ръст на цените при евентуална национализация на общински ВиК дружества
България |България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Технологии |Гуцанов: Продължаваме изключително активно борбата със сивата икономика
Политика |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Хороскоп |Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.