Дигиталният маркетинг – възможност за рационална, смислена и ефективна реклама

Дигиталният маркетинг – възможност за рационална, смислена и ефективна реклама

Все по-често ставаме свидетели напоследък на неефективността на популярната реклама, която се изхабява като вицовете от интернет, разказани в телевизионни предавания. Рекламите, които се сипеха от телевизии, вестници и пощенски брошури в крупни количества в продължение на месеци, не помогнаха на своята целева аудитория да се справи напълно с цифровизацията. Плакатите, листовките и присъствието в медиите не помогна на една партия да достигне до собствения си електорат и да му обясни каква е разликата между квадратче и кръгче. Все повече хора придобиват имунитет срещу безличната реклама, която е толкова масивна, че умът инстинктивно започва да я игнорира. Нужно е качество, а не количество.

Истината е, че възвращаемостта на подобна реклама намалява и не е рационална. Алтернативата – рационално използване на информационните технологии. В глобалната мрежа един продукт или услуга може да достигне с посланието си доста по-точно, по-бързо и по-евтино. Но не става въпрос за spam и интернет-тролове, а за създаване на завършен образ. Защото хората все по-често започват да търсят и да намират сами това, от което имат нужда. Рефлексът да се посяга към търсачката тепърва ще се развива у нас, а тези, които го предвидят навреме и се адаптират – ще спечелят.

Когато това, което искате да популяризирате, е лесно откриваемо от заинтересуваните, ще спечелите доста повече клиенти или аудитория, отколкото с агресивна кампания, която често може и да е досадна за целевата група. Чрез прецизна компактна реклама, обвързваща с търсене в Google например, може да стигнете много по-евтино и сигурно до тези, които имат нужда от Вас.

С подходяща SEO политика в глобалната мрежа откриването Ви ще бъде по-лесно за потенциалните клиенти, отколкото онова досадно разпращане на съобщения, изскачане на pop-up прозорци и натрапване в пространството на потребителите.

Вместо да навлизате в чуждото пространство, бъдете гостоприемни и поканете клиентите си у Вас.

Разбира се, дори вкъщи едно от най-важните неща е облеклото. Модерен дизайн на уеб-сайта или страницата Ви в социалната мрежа, са важни. Днес всеки може да сравни само с няколко клика различни предложения по различни критерии. Затова освен красивата визия, е необходима и правилна структура на ключовата информация, а също така добра и интуитивна функционалност – продукт на добро програмиране на Вашата визитна картичка в Интернет. Без добър дизайн програмирането ще е напразно, а дори най-красивият сайт е като средностатистическа участничка в реалити-формат, ако няма и малко акъл как да използва здравословно красотата си.

Самата мрежа не се използва от еднакви устройства, така че е важно един сайт да бъде лесен за достъп както от лаптопа в офиса, така и от смартфона в джоба.

Привлекателната корпоративна идентичност може да създаде фенове на една марка, а нейното маркетингово присъствие е в пъти по-функционално, когато ангажира целевата аудитория на емоционално ниво. С рекламен текст, който едновременно съобщава важна информация за продукти, услуги, събития и личности, но и предизвиква интерес, забавлява и вдъхновява може да постигнете много по-траен ефект от скучен PR-материал, изпълнен с видимо изкуствен патос и локуми.

Затова едно от най-важните неща е искреността към потенциалните партньори, потребители, клиенти, читатели и привърженици на вашия бранд. И именно в това вярваме ние в BeShared.bg

Самуил Петканов

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ