Добрият и лошият пример в маркетинга с sms-и

Добрият и лошият пример в маркетинга с sms-и

Да се свързвате с потребителите, когато са на крак в забързаното им ежедневие е смела задача, по-важна за маркетинга от всякога. Специалистите смятат, че маркетингът с sms-и в момента е силно ефективна техника. Всеобхватното проникване на мобилните устройства сред всякакви хора на всякакви места обаче не е достатъчна гаранция за  успех. Ако методиката на рекламиране чрез съобщения не отговаря на предпочитанията на клиентите и не ги призовава към действие, усилията са напразни.

Тук следват 5 съвета за писане на маркетинг съобщения, които доказано водят дорезултати. Препоръчват ги авторите в сайта на сп. Entrepreneur.

     1. Бъдете кратки и фокусирани. Съобщението ви трябва да бъде прицелено с „лазерна” точност и много сбито. Няма място за празни приказки в мобилния маркетинг. Уверете се, че знаете коя е таргет аудиторията ви и се обърнете към нея директно. Пропуснете ненужните детайли и обяснете каква полза може да се извлече от офертата ви.

     2. Избягвайте жаргон и абревиатури. Ако текстът ви изглежда като спам, потребителите ще го изтрият незабавно. От критично значение е да спестите всичко, което може да изглежда промоционално или повърхностно. Това включва определения като „невероятен”, много удивителни знаци и съкращения, които намаляват стойността на марката ви и могат да унищожат кампанията.

     3. Предложете нещо с незабавна стойност. Никой не иска да получава съобщения от някаква компания, освен ако тези съобщения не предлагат някаква незабавна стойност. Тъй като съобщенията са моментална медия, трябва да включите оферти в реално време. Независимо дали предлагате информация за продажба или за нов продукт, текстът трябва да описва ползите от това хората да действат сега.

     4. Идентифицирайте се. Хората често виждат телефонен номер, който не разпознават и бледо, невзрачно съобщение, което може да е дошло от голям брой фирми. В тези случаи просто изтриват анонимните в представите им съобщения и бързо забравят за тях. Важно е в този тип маркетинг да идентифицирате бизнеса си или марката, за да избегнете риска да ви третират като спам.

     5. Накарайте потребителите да се почувстват специални. Не пълнете пощенската кутия на телефона им с информация, която лесно могат да си набавят от уеб-сайта ви. Вместо това им предложете специална промоция или оферта, валидна конкретно за тях. В другия случай най-вероятно ще се обърнат към опцията с прекратяване на досадните sms-и.

-------------------

Ето и няколко примера, които ще ви помогнат да избегнете грешките и да пишете по-ефективни маркетинг съобщения:

Лош пример 1: Невероятни цени на www.abcbags.com почти 2G2BT. Изтичат AYOR.

Лош пример 2: Хей! Видя ли разпродажбата? www.abcbags.com. Хващай чантата преди да е станало късно!

----------

Добър пример 1: 50% намаление на всички кожени чанти за лаптопи в www.abcbags.com в следващите 48 часа. Използвайте талон с код HALFOFFTEXT на излизане.

Добър пример 2: ABC Bags 50% намалява кожените чанти за лаптопи до 31.4.2012. Моля, покажете това съобщение на управителя на магазина, за да получите отстъпката. Намерете точните магазини в www.abcbags.com/locations.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ