Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Дядо и стол в нова, страхотна реклама на IKEA
Испанската рекламна агенция *S,C,P,F… обра овациите за професионализъм с тази нова, идейна и забавна реклама на IKEA. Единствената мебел на шведския бранд образавеждане, показана във видеото от цели две минути, е простичък, червен разгъваем стол.
Столът е собственост на главния герой – дядо авантюрист, който се захваща да обиколи света с него.
Тази идейна реклама с перфектна режисура, озвучена само от музика и без глас зад кадър, забавлява зрителя, не го натоварва с търговски съобщения и опровергава клишето за вечно навъсения пенсионер в парка. Тя показва симпатична концепция за възрастния човек, чийто най-добър приятел не е куче, както в повечето реклами, ами стол.
Видеото се радва на над 2 милиона прегледа в YouTube. Рейтингът му в онлайн каталога с най-новото от света рекламата е 9 от 10. Оценката се дължи и на това, че разказаната във филма история успява да задържи вниманието на зрителя, въпреки че продължава сравнително дълго. Освен това, това е реклама, която човек не може да слуша от телевизора, докато върши нещо друго. За да я разбере, той трябва да я гледа.
Кампанията се вписва в глобалното маркетинг представяне на новия годишен каталог с мебели на IKEA, който излезе и у нас тази седмица.
Ето го и филмът. 1,2,3… видео!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.