Революция в печата, Wallpaper излиза с "движеща" се корица

Революция в печата, Wallpaper излиза с движеща се корица

Революция в печатната преса ще отбележи октомврийският брой на британското списание за дизайн Wallpaper. Той ще излезе с "движеща се” корица и анимирани подвижни картинки вътре в самия брой.

В изработването на уникалното издание Wallpaper си сътрудничи с лондонския щаб на японския рекламен гигант Dentsu, пише AdvertisingAge. Анимацията вътре в списанието ще бъде изработена с техника, наречена "омбро кино” (ombro cinema). Страниците се нагъват с химичното съединение ацетат, което кара илюстрациите да оживяват.

Технологията вече е прилагана в един от водещите ежедневници в Япония.

В същия октомврийски брой на списание Wallpaper ще бъдат вградени и QR кодове, които читателите могат да сканират с камерите на мобилните си телефони, за да видят видео портрети на известни лица като Изабела Роселини, Брат Бит и др.

Wallpaper има традиция да предлага най-иновативните и впечатляващи методи за рекламиране. Наскоро списанието беше спонсорирано от Rolex и предложи на читателите да сътворят своя собствена корица, като изберат кой от 9-те предложени им модела на часовници да се рекламира на четвърта корица.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние
Ако нямате сериозен провал зад гърба си, не сте готови да водите
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна
Китай предупреждава за рискове от ядрен конфликт, след като Тръмп нареди провеждането на ядрени опити
Борисов: ЕС ще ни даде дерогация за отбраната и дефицитът ще стане 2,7%
Неизвестна картина на Реноар беше продадена на търг за 1,8 милиона евро