Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Революция в печата, Wallpaper излиза с "движеща" се корица
Революция в печатната преса ще отбележи октомврийският брой на британското списание за дизайн Wallpaper. Той ще излезе с "движеща се” корица и анимирани подвижни картинки вътре в самия брой.
В изработването на уникалното издание Wallpaper си сътрудничи с лондонския щаб на японския рекламен гигант Dentsu, пише AdvertisingAge. Анимацията вътре в списанието ще бъде изработена с техника, наречена "омбро кино” (ombro cinema). Страниците се нагъват с химичното съединение ацетат, което кара илюстрациите да оживяват.
Технологията вече е прилагана в един от водещите ежедневници в Япония.
В същия октомврийски брой на списание Wallpaper ще бъдат вградени и QR кодове, които читателите могат да сканират с камерите на мобилните си телефони, за да видят видео портрети на известни лица като Изабела Роселини, Брат Бит и др.
Wallpaper има традиция да предлага най-иновативните и впечатляващи методи за рекламиране. Наскоро списанието беше спонсорирано от Rolex и предложи на читателите да сътворят своя собствена корица, като изберат кой от 9-те предложени им модела на часовници да се рекламира на четвърта корица.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.