Революция в печата, Wallpaper излиза с "движеща" се корица

Революция в печата, Wallpaper излиза с движеща се корица

Революция в печатната преса ще отбележи октомврийският брой на британското списание за дизайн Wallpaper. Той ще излезе с "движеща се” корица и анимирани подвижни картинки вътре в самия брой.

В изработването на уникалното издание Wallpaper си сътрудничи с лондонския щаб на японския рекламен гигант Dentsu, пише AdvertisingAge. Анимацията вътре в списанието ще бъде изработена с техника, наречена "омбро кино” (ombro cinema). Страниците се нагъват с химичното съединение ацетат, което кара илюстрациите да оживяват.

Технологията вече е прилагана в един от водещите ежедневници в Япония.

В същия октомврийски брой на списание Wallpaper ще бъдат вградени и QR кодове, които читателите могат да сканират с камерите на мобилните си телефони, за да видят видео портрети на известни лица като Изабела Роселини, Брат Бит и др.

Wallpaper има традиция да предлага най-иновативните и впечатляващи методи за рекламиране. Наскоро списанието беше спонсорирано от Rolex и предложи на читателите да сътворят своя собствена корица, като изберат кой от 9-те предложени им модела на часовници да се рекламира на четвърта корица.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Епизодите на „екстремно топене“ ускоряват загубата на лед в Арктика
Boeing иска отмяна на правилата за емисии, за да продаде още 35 товарни самолета 777F
Времето: Посрещаме астрономическата зима със слънце на запад и дъжд на изток
Тактики за справяне с пасивно-агресивни хора
КЗП състави над 30 акта за нарушения за необосновано повишаване на цените
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ
На днешната дата, 21 декември. Рождениците днес