Европейската комисия търси рекламна агенция


От Европейската комисия публикуваха официална оферта, с която призовават рекламните агенции да се борят за място в нейното криейтив състезание. Комисията е отделила бюджет от 80 млн. паунда за рекламни инициативи в продължение на 4 години, съобщи campaignlive.co.uk.

До 10 октомври агенциите ще могат да заявят, че предлагат услугите си. След това в конкурса ще се състезават четири, избрани от тях.

Сред агенциите, които досега са работили с ЕК, се открояват имената на M&C Saatchi и германските Media Consulta и Ketchum Pleon.

В момента продължава да се разпространява последната кампания на институцията в борба с тютюнопушенето, наречена „бившите пушачи не могат да бъдат спрени”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Коледните бонуси в Словения стават задължителни
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.