Европейската комисия търси рекламна агенция

От Европейската комисия публикуваха официална оферта, с която призовават рекламните агенции да се борят за място в нейното криейтив състезание. Комисията е отделила бюджет от 80 млн. паунда за рекламни инициативи в продължение на 4 години, съобщи campaignlive.co.uk.

До 10 октомври агенциите ще могат да заявят, че предлагат услугите си. След това в конкурса ще се състезават четири, избрани от тях.

Сред агенциите, които досега са работили с ЕК, се открояват имената на M&C Saatchi и германските Media Consulta и Ketchum Pleon.

В момента продължава да се разпространява последната кампания на институцията в борба с тютюнопушенето, наречена „бившите пушачи не могат да бъдат спрени”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ