Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Европейската комисия търси рекламна агенция
От Европейската комисия публикуваха официална оферта, с която призовават рекламните агенции да се борят за място в нейното криейтив състезание. Комисията е отделила бюджет от 80 млн. паунда за рекламни инициативи в продължение на 4 години, съобщи campaignlive.co.uk.
До 10 октомври агенциите ще могат да заявят, че предлагат услугите си. След това в конкурса ще се състезават четири, избрани от тях.
Сред агенциите, които досега са работили с ЕК, се открояват имената на M&C Saatchi и германските Media Consulta и Ketchum Pleon.
В момента продължава да се разпространява последната кампания на институцията в борба с тютюнопушенето, наречена „бившите пушачи не могат да бъдат спрени”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.