Една сладка реклама на деня за "онзи момент" от месеца


Коя е последната реклама за дамски продукт, която може да наречете „сладка“? Трудно е да си спомните, нали?

Ето защо тази на HelloFlo определено печели приза „най-очарователната въобще“. В нея едно момиче се превръща в лидерката на лагера и експерт по темата, просто защото нейният първи месечен цикъл идва. Скоро обаче тя научава за HelloFlo – онлайн услуга, която изпраща тампони по пощата. Т.е. нейният статут на шефка изведнъж е застрашен.

Този клип представлява отлично решение на маркетинговия проблем в категория, в която рекламите се опитват да представят продукта, който рекламират, по заобиколен начин.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима