Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Една техника за продажби, която може да ви е полезна
Една простичка дума в края на изречението може да ви донесе повече продажби.
Как? По следния начин:
Ако някой ви беше казал по-рано, че има една единствена дума, която да ви направи по-добър търговец, щяхте да попитате коя е, нали?
Ако ваш клиент има някои резерви, преди да купи, логично е да го попитате какви са те, нали?
И след като мастилото на печата върху договора за продажба изсъхне, трябва да се уверявате, че той е доволен, за да се върне при вас, нали?
Защо толкова много въпроси?
Те илюстрират техниката, която може да ви направи по-добър търговец. Като карате клиента да се съгласява с вас с малки стъпки, чрез задаването на въпроси, завършващи с „нали?”, имате по-голям шанс да достигнете до сключване на сделка с него.
Идеята е да му задавате точни въпроси с добронамерен тон, с които той най-вероятно да отговаря с „да”. Ако искате да го накарате да се обвърже с компанията ви, мотивирайте го да ви отговори няколко пъти утвърдително.
Твърде често търговците и маркетингът само изнасят презентации и след това очакват лавина от продажби. Така не става. Клиентите се отдръпват, защото не ги ангажирате достатъчно в процеса на избор, когато решават дали да си похарчат парите за нещо. Хватката е междувременно да им задавате къси въпроси. Така ще организирате разговора във ваша полза, ще ги накарате да се почувстват важни и на всичко отгоре, при отрицателни отговори от тяхна страна, ще получавате полезна обратна връзка – те ще ви казват какво не им харесва. И ще знаете какво трябва да промените, за да имате повече продажби.
Разбирате какво имаме предвид, нали? Следвате мисълта ни, нали? Техниката е полезна, нали?
Не на последно място, докато я използвате, внимавайте с тона. Не трябва да звучите заплашително. Упражнявайте се предварително, като задавате въпроси на приятели. Това ще ви помогне да изградите ритъм на произношението.
Друг деликатен момент: чувството за мярка. Въпросите ви не трябва да бъдат твърде много. Усетите ли, че прекалявате, спрете.
Нямате нужда от презентация на продукта ви или услугата с голям и силен завършек, както много търговци си мислят, за да продадете. Оставяйки всички хубави условия и предимства за накрая, рискувате да изгубите вниманието на някои потенциални клиенти завинаги. Дръжте купувачите активно ангажирани в разговор и ще имате по-добри търговски резултати.
Успех!
По съвети на американското списание Inc.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.