Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама на iPod за Св. Валентин
Този 14 февруари тривиалното мече за Св. Валентин е история. По-скоро опитайте да зарадвате половинката с iPod Nano. Това опитват да внуши в новата си реклама компанията Arab Business Mashine, която снабдява с продуктите на Apple богатите клиенти в арабския свят.
Рекламата показва самотен оранжев мечок, който търси любовта в големия град. Мнозина, които се противпоставят на традиционните сърца, бонбони и мечета на днешната дата, смятат идеята в рекламата за оригинална. Други, които са поддръжници на романтичните плюшени играчки, намират рекламата за твърде тъжна на днешния празник.
Историята със самотния мечок на Св. Валентин е идея и дело на криейтив агенция Lowe Mena, Дубай. Можете да я видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.