Реклама на бира сравнява урагана с жената


„Защо най-мощните урагани носят името на жени (Санди, Катрина, Глория)?”, е въпросът, който поставя тази провокативна реклама на бира от Аржентина.

Марката пиво Andes разказва в кампанията си, очевидно насочена само към мъжете (при това основно към разочарованите от жените) история на мъж, чиято раздяла с половинката му е отнела всичко, чак до електрическите крушки у дома. Заключението е, че все пак бирата с приятел е нещо, което никой не може да ти отнеме.

Агенция Del Campo Saatchi & Saatchi прави серия от тъжни рекламни филми за мъже, които изпитват последствията от своите лични трагедии, в опит да привлече вниманието. И действително успява. Много от големите сайтове за новини от света на маркетинга и рекламата отразяват акциите й.

Темата за мъжете срещу жените остава постоянна в рекламата на бира. Остава да се запитаме дали провокирането на дискусии и критики с нея работи за или против рекламодателя?

Ето и един от клиповете на бира Andes.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Автентичността е най-силният актив на една марка
На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
Eвропейската космическа агенция откри четвъртата си антена за сигнали от далечния космос
Министерството на туризма превръща България в домакин на световен винен туристически форум
Зафиров: До вторник всички министерства са длъжни да докладват готовността си за реакция при бедствия и аварии
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години