Реклама на бира сравнява урагана с жената


„Защо най-мощните урагани носят името на жени (Санди, Катрина, Глория)?”, е въпросът, който поставя тази провокативна реклама на бира от Аржентина.

Марката пиво Andes разказва в кампанията си, очевидно насочена само към мъжете (при това основно към разочарованите от жените) история на мъж, чиято раздяла с половинката му е отнела всичко, чак до електрическите крушки у дома. Заключението е, че все пак бирата с приятел е нещо, което никой не може да ти отнеме.

Агенция Del Campo Saatchi & Saatchi прави серия от тъжни рекламни филми за мъже, които изпитват последствията от своите лични трагедии, в опит да привлече вниманието. И действително успява. Много от големите сайтове за новини от света на маркетинга и рекламата отразяват акциите й.

Темата за мъжете срещу жените остава постоянна в рекламата на бира. Остава да се запитаме дали провокирането на дискусии и критики с нея работи за или против рекламодателя?

Ето и един от клиповете на бира Andes.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх